اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پورغلامی: پنالتی گل‌گهر در تلویزیون گذرا بررسی شد/ چند بازیکن لیگ برتری را تحت نظر داریم

مربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: از داوران خواهش می‌کنم که دقت بیشتری داشته باشند، برخی صحنه‌ها برای ما بسیار تعیین کننده هستند.

پورغلامی: پنالتی گل‌گهر در تلویزیون گذرا بررسی شد/ چند بازیکن لیگ برتری را تحت نظر داریم

فرهاد پورغلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تساوی روز گذشته گل‌گهر مقابل ذوب‌‌آهن اظهار داشت: بازیکنان ما خیلی تلاش کردند و برنامه‌های تاکتیکی که با آنها کار کرده بودیم را در زمین به اجرا گذاشتند. تیم ذوب آهن در جایگاه فعلی نباید باشد. آنها تیم پرمهره‌ای هستند و مطمئنم در آینده اوضاعشان بهتر می‌شود. ما با بضاعتی که داشتیم بازی منظم و با شکل تیمی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

وی ادامه داد:  می‌دانستیم آنها در نیمه دوم از کناره‌ها حمله می‌کنند و در اوایل این نیمه با ضربات ایستگاهی ما را تحت فشار قرار دادند. به همین خاطر کناره‌ها را بستیم  توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم. هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم اما متأسفانه تبدیل به گل نشدند.

مربی تیم گل‌گهر با اشاره به اینکه مشکل این تیم زدن ضربات آخر به سمت چارچوب است، عنوان کرد: در موقعیت‌سازی خوب عمل ‌می‌کنیم اما باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم. در 7 بازی اخیر می‌توانستیم 3 یا 4 بازی را برنده باشیم. بازیکنانمان باید اعتماد به نفس بیشتری در این بخش داشته باشند که روی این مسأله واقعاً مشغول کار هستیم. عملکرد بازیکنان را هفته به هفته چک می‌کنیم و به خوبی مشخص است که از لحاظ بازی تیمی بچه‌ها پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته‌اند. در هماهنگی تیمی به شرایط خوبی رسیده‌ایم. همین که کم گل می‌خوریم یا اصلاً گل نمی‌خوریم نشان می‌دهد که شکل تیمی بهتری پیدا کرده‌ایم اما در امر گلزنی باید شرایط بهتری پیدا کنیم.

پورغلامی در مورد داوری بازی روز گذشته گفت: صحنه‌ای روی مهاجم ما اتفاق افتاد که به اعتقاد من صد درصد پنالتی بود اما شب گذشته کارشناس تلویزیونی از این صحنه گذرا رد شد. در این صحنه هنگامی که بایرامی فرار می کند مدافع حریف کاملا با بی‌احتیاطی روی او خطا می‌کند که صد درصد پنالتی است. در 3-2 بازی پنالتی حق مسلم‌مان بوده، از داوران خواهش می‌کنم که دقت بیشتری داشته باشند. این صحنه‌ها برای ما بسیار تعیین کننده هستند.

مربی تیم گل‌گهر در مورد جذب بازیکن برای تقویت این تیم تصریح کرد: نامور، زبیدی و عباسیان را کنار گذاشتیم و در پی جذب بازیکن برای جایگزین آنها هستیم. چند بازیکن لیگ برتری را مدنظر داریم و با شروع نقل و انتقالات با آنها صحبت می‌کنیم.

وی در مورد حضور یک بازیکن آفریقایی در تمرینات گل‌گهر گفت: این بازیکن آفریقایی و مهاجم است، باید دو جلسه دیگر در تمرینات حاضر باشد تا عملکرد او را زیرنظر بگیریم و پس از آن نتیجه را اعلام می‌کنیم. تفکر مجید جلالی به گونه‌ای است که بازیکن خارجی باید کیفیت بالایی داشته باشد و نمی‌خواهیم تجربه‌های گذشته در فوتبال ایران برایمان تکرار شود. دو، سه بازیکن خارجی دیگر را هم مدنظر داریم که باید بیایند و در تمرینات کیفیت آنها را بررسی کنیم و در صورت تایید سرمربی باشگاه برای جذب آن‌ها اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول