اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فدراسیون فوتبال باید فکری برای اختلافات به وجود آمده در کمیته داوران بکند

رئیس کمیته داوران هیأت فوتبال زنجان با اشاره به اینکه امروز زنجان در تیررس محرومیت قرار دارد، اما قطعا با این اقدامات آقای ممبینی سایر استان‌ها نیز دچار مشکل خواهد شد، تصریح کرد: به نظر می‌رسد فدراسیون باید برای این مشکل فکری بکند، چرا که اختلافات موجب این حواشی شده و به نظر می‌رسد موضوعات مهندسی شده است.

فدراسیون فوتبال باید فکری برای اختلافات به وجود آمده در کمیته داوران بکند

بیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره خودکشی «مهرداد نجفی» داور زنجانی و حواشی مربوط به آن اظهار کرد: کمک داور زنجانی، سال قبل داوری‌های خوبی انجام داده بود و حتی در تست‌ها نیز وضعیت خوبی داشت.

رئیس کمیته داوران هیأت فوتبال زنجان گفت: نجفی در بازی پرسپولیس و سپاهان نیز داوری خوبی به نمایش گذاشت که نشان از مهارت بالای وی بود.

وی با اشاره به اینکه روزهای خوش این کمک داور مدت زمان زیادی طول نکشید، افزود: متاسفانه به تماس‌های تلفنی اخیر بنده که مصرانه پیگیر بودم جواب ندادند و سوال بنده از ایشان اینست، شما که چهار پنج سال از داوری ایران دور بودید و قضاوت داوران زنجان بالاخص مهرداد رو ندید، چطور توان ایشان را تخمین می‌زنید و یک رده پایین‌تر در 15 هفته دو بازی بدهید و همچنین دیگر داوران استان و آقای ممبینی می‌بایست پاسخگو باشد.

بیاتی با اشاره به اینکه بنده چندین بار در ارتباط با وضعیت داوران زنجانی و اینکه قضاوتی به آنها داده نمی‌شد، به ویژه مهرداد نجفی با آقای ممبینی صحبت کردم، گفت: متاسفانه با این حال وی هیچ توجهی به شرایط نکردند که در نهایت طی یک دیدار حضوری قرار شد که از داوران زنجانی نیز استفاده شود، وعده‌ای که هیچگاه عملیاتی نشد.

وی با اشاره به اینکه در نتیجه همین موضوع و محرومیت از قضاوت، مهرداد نجفی از سوی جامعه و اطرافیان تحت فشار بود، گفت: داور به عشق قضاوت اینقدر زحمت و سختی تحمل می‌کند و نجفی نیز واقعا عاشق قضاوت است به خاطر همین هم نتوانست فشارها را تحمل کند.

رئیس کمیته داوران هیأت فوتبال زنجان با اشاره به اینکه مطرح کردن موضوعات خانوادگی و زندگی شخصی وی چیزی جز به حاشیه بردن خودکشی داور زنجانی نیست، اضافه کرد: متاسفانه آقای ممبینی با داوران زنجانی سیاسی برخورد کرده و بی علت آنها را از قضاوت محروم کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز زنجان در تیررس محرومیت قرار دارد، اما قطعا با این اقدامات آقای ممبینی سایر استان‌ها نیز دچار مشکل خواهد شد، تصریح کرد: به نظر می‌رسد فدراسیون باید برای این مشکل فکری بکند، چرا که اختلافات موجب این حواشی شده و به نظر می‌رسد موضوعات مهندسی شده است.

بیاتی با اشاره به اینکه نجفی کاملا ناجوانمردانه از عرصه قضاوت دور مانده است، اضافه کرد: متاسفانه آقای ممبینی به پیگیری بنده در ارتباط با این محرومیت جواب نداد و در نهایت از طریق یکی از داوران این موضوع را پیگیر شدم.

رئیس کمیته داوران هیأت فوتبال زنجان با اشاره به اینکه اقدامات آقای ممبینی موجب این خودکشی شده است، تصریح کرد: وی باید پاسخگوی این اقدامات خود در قبال داوران باشد.

انتهای پیام/73005/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول