اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برپایی دوره مقدماتی سواد فضای مجازی در کانون توحید قزوین

جانشین سازمان سراج مرکز قزوین از برپایی دوره مقدماتی سواد فضای مجازی در کانون توحید قزوین خبر داد.

برپایی دوره مقدماتی سواد فضای مجازی در کانون توحید قزوین

سجاد عنایتی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین با اشاره به برگزاری دوره سواد فضای مجازی در کانون مسجد توحید قزوین اظهار کرد: دوره مقدماتی سواد فضای مجازی ویژه نوجوانان و جوانان در کانون فرهنگی هنری توحید مسجد فاطمه زهرا (س) قزوین برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی در قالب پنج جلسه است که به همت مجموعه رسادید و کانون فرهنگی هنری توحید طی پنج هفته در مسجد فاطمه زهرا(س) قزوین برگزار میشود.

جانشین سازمان سراج مرکز قزوین عنوان کرد: در اولین جلسه از این دوره محمدصادق جهانبخش به مبانی سواد فضای مجازی و دیدگاه های مختلف به فضای مجازی پرداخت.

وی از آمادگی مجموعه رسادید برای آموزش سواد فضای مجازی در استان قزوین خبر داد و عنوان کرد: شرایط امروز به گونه‌ای است که آموزش سواد فضای مجازی برای نوجوانان و جوانان باید جدی گرفته شود.

وی در پایان یادآور شد: مجموعه رسادید متشکل از مجموعه‌های فعال در حوزه سواد فضای مجازی اعم از سازمان فضای مجازی سراج مرکز قزوین ، سازمان فضای مجازی سپاه قزوین،کانون فرهنگی شفق و سازمان بسیج رسانه استان قزوین است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول