اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شهردار اصفهان: رضایت مردم فقط با خدمت حاصل می‌شود

شهردار اصفهان گفت: آنچه امروز می‌تواند رضایت مردم را حاصل کند خدمات درست است و رضایت مردم هم نیاز کشور در مقطع فعلی است.

شهردار اصفهان: رضایت مردم فقط با خدمت حاصل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، قدرت‌اله نوروزی پیش از ظهر امروز با حضور در صد و ششمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: نگاه رئیس کل دادگستری استان اصفهان نگاهی بوده که به دنبال تأمین منافع عمومی است، ضمن حفظ حقوق اقلیت‌ها که منظور بخش خصوصی بوده آن چیزی که مهم است منافع عمومی باید تأمین شود.

شهردار اصفهان تأکید کرد: برای تأمین منافع عمومی که دستاوردی برای همه اعضای جامعه است قطعاً تعامل بین دستگاه‌ها امر مسلمی است، تعامل و همکاری به ویژه با دستگاه‌هایی که نقش اثربخشی در جامعه داشته و می‌توانند کار را هموار کرده و مشکلات را از جلوی پای دستگاه‌های اجرایی بردارند یک امر ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره شورای شهر و مدیریت شهری و به ویژه در مدتی که محمدرضا حبیبی به عنوان رئیس کل دادگستری استان اصفهان منصوب شده است این هدف مشترک، اقدامات مشترک و تأمین حقوق عمومی مردم مشهود است و این روند می‌تواند موجب این شود که در راستای جلب رضایت گام‌های مؤثری برداشته شود.

نوروزی تصریح کرد: مدیریت شهری و شورای شهر می‌تواند راهی را برود که در راستای تأمین امنیت ملی کشور گام‌های مؤثری برداشته شود، امروز آنچه که می‌تواند رضایت مردم را حاصل کند خدمات درست است که رضایت مردم هم نیاز کشور در مقطع فعلی است.

شهردار اصفهان ادامه داد: در همین راستا دستگاه قضایی، دستگاه‌های خدماتی و دستگاه‌های دولتی باید با این نگاه استراتژیک همکاری و تعامل کنند و در این مسیر جلو برویم که رضایت مردم حاصل شود، رضایت مردم که حاصل شود نظم عمومی ایجاد شده و به دنبال آن امنیت کشور حفظ می‌شود و این دستاورد همه دستگاه‌ها است.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از برنامه‌های شهرداری اصفهان در مدیریت جدید این بوده است که وجود پرونده‌ها در دادگستری را کمتر کند، در آغاز کار 5 هزار پرونده در دادگستری بود و امروز سیر نزولی داشته‌ و موفق به کاهش پرونده‌ها شدیم.

نوروزی با اشاره به اینکه راهکارهای دیگری را هم در پیش گرفته‌ایم، گفت: معتقد هستیم با مشورت با قضات و حقوقدان‌ها می‌توان نهادهای جدیدی را خلق کرد و از این مخلوق‌های جدید و نهادهایی مثل سازش، صلح، میانجیگری و گفت‌وگو و مذاکره می‌توانیم برای افزایش دقت قراردادها استفاده کرده و منشأ اختلاف را همان جا دیده و حل کنیم، همچنین بعد از اینکه اختلافی ایجاد شد می‌توانیم با استفاده از این نهادها خیلی از مسائل را حل کنیم.

شهردار اصفهان همچنین مطرح کرد: هرچه بار دادگستری کمتر شود، سرعت و دقت رسیدگی به پرونده‌ها، احقاق و گسترش عدالت و تأمین حقوق عامه که از وظایف دادگستری است، بیشتر تحقق پیدا می‌کند.  

وی ضمن ابراز امیدواری از تکرار چنین جلساتی با حضور مسؤولان قضایی، اذعان کرد: امید داریم با حمایت رئیس کل دادگستری استان اصفهان یک شورای مشورتی مرکب از شهرداری و دادگستری تشکیل شود تا پرونده‌ها کمتر شده و حق مردم بیشتر تأمین شود و این اقدام بتواند برای همیشه نهادینه شده و در شهرداری ماندگار شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ص۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول