اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

برگزاری ششمین همایش ملی مدیریت جهادی/ سردار سپهر: مدیر جهادی اهل خستگی و قهر کردن نیست

دبیر همایش مدیریت جهادی از برگزاری این همایش در ۲۶ آذر سال جاری خبر داد.

برگزاری ششمین همایش ملی مدیریت جهادی/ سردار سپهر: مدیر جهادی اهل خستگی و قهر کردن نیست

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار محمدحسین سپهر دبیر ششمین همایش ملی مدیریت جهادی بعدازظهر امروز (یکشنبه) در نشست خبری اظهار داشت: در‌ روز ۲۶ آذر ششمین همایش مدیران جهادی کشور در مرکز همایش های صدا و سیما با حضور ۱۰۰۰ مدیر جهادی و تقدیر از منتخبین در عرصه کار جهادی در دستگاه های مختلف و بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این مراسم از ۳۰ مدیر نمونه جهادی تقدیر خواهد شد، افزود: انجمن مدیریت جهادی یک سازمان مردم نهاد است که با حضور مدیران جهادی با کمک های خیرین و بخش های غیردولتی اداره می‌شود.

دبیر همایش مدیریت جهادی، گفت: در این همایش آقایان علی لاریجانی، رحمانی فضلی وزیر کشور، رحمانی وزیر صمت و امیر سیاری رییس ستاد ارتش سخنرانی خواهند کرد.

سردار سپهر با بیان اینکه بر اساس اساسنامه انجمن مدیریت جهادی برای ترویج و تبلیغ مدیریت جهادی و تبیین مولفه های مدیریت جهادی تلاش می‌کنیم، تاکید کرد: در چهل سال گذشته هرگاه از سبک مدیریت جهادی برخوردار بوده‌ایم، موفقیت‌های زیادی نیز به همراه آن داشتیم.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی سبک و سیاقی است که تجربه شده است، ادامه داد: ما تلاش می کنیم تا مدیریت جهادی در کشور نهادینه شود  چون این سبک مدیریت گره گشای کشور ما است. ما درکشور جایی را به عنوان مسئول تبیین مدیریت جهادی نداریم و این انجمن سعی می کند تا نظر مدیران کشور را به این سمت جلب کند که به سمت مدیریت جهادی بروند. 

دبیر همایش مدیریت جهادی با بیان اینکه در چند سال گذشته هم جلسات و توافقاتی برای پیاده سازی مدیریت جهادی داشته ایم اظهار داشت: یکی از مطالبات ما سخت کوشی است اما در کشور ما کار مفید به یک ساعت نمی رسد در حالیکه کشوری که می خواهد در جهان مطرح شود نیازمند کار بی وفقه و مداوم است. 

سردار سپهر با اشاره به شاخصه های یک مدیر جهادی عنوان کرد: یک مدیر جهادی قهر نمی کند و خسته نمی شود و همیشه برای مشکلات راه حل پیدا می کند. یک مدیر جهادی باید فساد ستیز باشد که لازمه این امر آن است که اول خود او فساد ستیز باشد و بعد با مظاهر فساد در سازمانش برخورد کند. 

دبیر همایش مدیریت جهادی تاکید کرد: امروز اصل مدیریت جهادی به عنوان یک کار ارزشمند و‌ پر محصول در انقلاب است و ما باید این باور را در مدیران نهادینه کرده و به جامعه معرفی کنیم. ما در این همایش سعی داریم تا مدیران جهادی را به عنوان الگویی برای جوانان و سایر کشورها معرفی کنیم.  

وی با بیان اینکه یکی از اقداماتی که ما انجام می دهیم هم افزایی بین تشکل های جهادی است، عنوان کرد: ما همچنین تلاش می کنیم بر اساس اهداف گروه های جهادی مردم هم نقش موثری در گروه های جهادی ایفا کنند. ما توقع داریم تا سازمان های مردم نهاد جهادی یک هم افزایی بین خود را شکل دهند تا زمانیکه نیاز است به کمک مردم بشتابند. 

سردار سپهر در پایان گفت: در دوسال گذشته بیش از ۱۰ جلد کتاب مدیریت جهادی منتشر شده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول