اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شبکه شهرهای خلاق یک برنامه ملی است

معاون برنامه‌ریزی فرماندار زنجان گفت: شبکه شهرهای خلاق یک برنامه ملی بوده و از طرف وزارتخانه ابلاغ شده و از طرفی مطمئنا بار مالی خواهد داشت، لذا بخشداران و شهرداران باید با صاحبان صنایع بزرگ برای جذب حمایت مالی از طرح شهر خلاق رایزنی لازم را انجام دهند.

شبکه شهرهای خلاق یک برنامه ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان مریم رشتچی در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی شبکه شهرهای خلاق اظهار کرد: با توجه به اینکه این طرح یک برنامه ملی بوده و از طرف وزارتخانه ابلاغ شده و از طرفی مطمئنا بار مالی خواهد داشت، لذا بخشداران و شهرداران باید با صاحبان صنایع بزرگ برای جذب حمایت مالی از طرح شهر خلاق رایزنی لازم را انجام دهند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار زنجان شناخت و معرفی جاذبه‌های فرهنگی و هنری بخش‌ها را یکی از مهمترین ظرفیت‌ها دانست که باید توسط بخشداران و شهرداران تهیه و ارائه شود.

فاطمه کرباسی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم در این جلسه  اظهار کرد: این طرح سال 97 در اجلاس مدیران کل استان‌ها توسط شخص وزیر مطرح شده و این طرح به عنوان یکی از راههای جذب حداکثری گردشگران داخلی و خارجی و استفاده از منابع غیر نفتی در آمدزا مورد توجه مسؤولین است.

فرماندار زنجان نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن کلیت طرح تصریح کرد: برای برداشتن گام‌های مثبت و اجرای بی‌نقص این طرح نیازمند پیگیری جدی از طرف سازمان‌های متولی هستیم.

در این جلسه شهر ارمغانخانه از توابع بخش قره‌پشتلو به عنوان پایتخت تعزیه میدانی و همچنین بازی‌های بومی محلی نیز به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم این شهر در کنار تعزیه مطرح شد.

در پایان جلسه فرماندار زنجان از بخشداران و شهرداران خواست برای جلسه آتی ضمن ارزیابی کامل منطقه و ظرفیت‌های موجود نسبت به معرفی ظرفیت‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول