اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

هر رأی که به صندوق ریخته شود اعتباری برای نظام و ارتقاء مشروعیت و مقبولیت آن است

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: هر رأی که به صندوق‌ها ریخته می‌شود اعتباری برای صندوق ذخیره نظام و سبب ارتقاء مشروعیت و مقبولیت آن است.

هر رأی که به صندوق ریخته شود اعتباری برای نظام و ارتقاء مشروعیت و مقبولیت آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن نصرپور در گردهمایی فرمانداران شهرستان‌های خراسان رضوی گفت: این انتخابات اولین انتخابات کشور بعد از بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری است و با توجه به شرایط کلی کشور، بسیار حساس و سرنوشت‌ساز است، هر رأی که به صندوق‌ها ریخته می‌شود اعتباری برای صندوق ذخیره نظام و سبب ارتقاء مشروعیت و مقبولیت آن است.

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات به عنوان تجلی بارز نقش‌آفرینی مردم در سرنوشت کشور، ترویج و تقویت پایه‌های مردم سالاری دینی و باورپذیری اداره کشور توسط مردم، اعتمادسازی به سلامت و قانونمندی انتخابات، ایجاد فضای رقابتی سالم و به دور از هیجانات کاذب، افزایش مشروعیت و مقبولیت مردمی و نشان دادن کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نهادینه‌سازی آزادی بیان و تضارب آرا با رعایت اخلاق و منطق گفتگو، تبدیل فضای کلی کشور در ایام انتخابات به فضای شور و نشاط و جشن ملیِ سیاسی، تحکیم وحدت اقوام، مذاهب، قشرها و گروه‌های مختلف مردم زیر یک پرچم، یک ملیت و یک کشور از اهداف کلان رسانه ملی و استانی است.

وی افزود: صداوسیما با شعار «مجلس کارآمد، انقلابی و مردمی» برنامه‌ریزی ویژه‌ای را در 4 دوره تبیینی، تشریحی، تهییج و فراخوان و دوره آرامش بخشی پیش‌بینی کرده است.

نصرپور یکی از راهبردهای اصلی رسانه ملی و شبکه استانی در انتخابات پیش رو را هماهنگی و هم‌افزایی با نهادهای اجرایی و نظارتی برای حضور گسترده مردم و مشارکت در انتخابات دانست  و عنوان کرد: رعایت اصل بی‌طرفی و عدم جانبداری از گروه، حزب و سلیقه خاص در این انتخابات مورد تأکید جدی ریاست محترم سازمان و معاون محترم امور استان‌های سازمان است و تلاش رسانه استانی این است که انتخابات مهم خبرگان تحت الشعاع انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار نگیرد.

مدیرکل و رئیس ستاد انتخابات صداوسیمای خراسان رضوی بیان کرد: بیان اهمیت و جایگاه والای مجلس شورای اسلامی و خبرگان، تبیین مردم سالاری دینی، ویژگی‌های یک نماینده اصلح، حدود اختیارات و شرح وظایف نمایندگان از دیگر برنامه‌های رسانه استانی است که در قالب برنامه‌های گفتگو محور، مستندهای گزارشی، برنامه‌های ترکیبی و گزارش‌های خبری همچنین تولید محتوا در قالب اینفوگرافیک، موشن گرافیک، عکس نوشت، پوستر و ویدئوهای کوتاه دو دقیقه‌ای در فضای مجازی، تولید و پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به‌منظور آگاهی بیشتر مردم، ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی، اعتمادآفرینی در روند برگزاری انتخابات و مشارکت بیشتر اقدامات و برنامه‌هایی که در حوزه‌های اجرایی و نظارت در شهرستان‌های استان از رسانه استانی اطلاع‌رسانی می‌شود و انتظار ما از فرمانداران محترم شهرستان‌ها این است که در حوزه‌های پشتیبانی و امنیتی ـ انتظامی با گروه‌های برنامه‌ساز و خبرنگاران شهرستان‌ها که با هدف انعکاس شور و شعور و مردم سالاری دینی در شهرستان‌های استان حاضر و به تولید برنامه می‌پردازند، همکاری کنند.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول