اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

شورای شهر ارومیه در اجرای طرح‌ها نگاه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار دارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه، با اشاره به اینکه شورای شهر در اجرای طرح‌ها نگاه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار داشته است، گفت: خوشبختانه نگاه شورای شهر به مناطق مختلف ارومیه عادلانه بوده و به مناطق کم‌برخوردار و برخوردار نگاه تبعیض‌آمیزی ندارد.

شورای شهر ارومیه در اجرای طرح‌ها نگاه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار دارد

حسین پناهی سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه شورای شهر در اجرای طرح‌ها نگاه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار داشته است، اظهار کرد: خوشبختانه نگاه شورای شهر به مناطق مختلف ارومیه عادلانه بوده و به مناطق کم‌برخوردار و برخوردار نگاه تبعیض‌آمیزی ندارد.

وی افزود: لحاظ کردن نگاه عادلانه در مدیریت شهری امری مهم است و برای دستیابی به توسعه پایدار باید به منابع تخصیص عادلانه و اعتبارات دست یافت و باید پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی به صورت عادلانه در همه مناطق شهر، بالاخص مناطق محروم و کم‌برخوردار اجرا شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: همه افراد جامعه دارای جایگاه ویژه و اولویت‌دار در دیدگاه مدیریت اسلامی هستند و ما نمی‌توانیم تنها به مناطق برخوردار توجه کرده و نسبت به مشکلات، نیازها، نواقص و کاستی‌های مناطق محروم کم‌برخوردار بی‌تفاوت باشیم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه عوارض و میزان تعرفه در مناطق برخوردار بیشتر از کم‌برخوردار است و حتی دارایی نیز به برخی نقاط شهر نگاه ویژه داشته و عوارض بالایی را دریافت می‌کند.

پناهی تصریح کرد: اگر بخواهیم درآمد حاصل از مناطق برخوردار را مجددا به خود این مناطق تزریق بکنیم بی شک مناطق بالا شهری روز به روز آبادتر و مناطق کم‌برخوردار محروم‌تر می‌شوند، اما شورای شهر ارومیه از این اقدام دوری کرده و بیشتر درآمد حاصل از این مناطق را برای آبادانی مناطق محروم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه توسعه سرانه فضای سبز در مناطق محروم شهر از مهمترین اهداف مجموعه شورای شهر است، افزود: در چهار سال گذشته شورای در اجرای طرح‌ها نگاه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار داشته و در این مدت توانسته است پارک‌ و فضاهای سبز در این مناطق را توسعه دهد.

انتهای پیام/۶۱۰۳۰/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول