اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مسؤولیت‌پذیری، ضرورت جدی در کشور/ جامعه نیاز به گفتمان امید دارد

امام جمعه اسلام آباد غرب با بیان اینکه جامعه ما نیاز به گفتمان امید دارد، گفت: فرهنگ مسؤولیت‌پذیری در بین افراد جامعه و مسؤولان و کارکنان اداره‌ها باید تقویت شود و اگر بی‌تفاوت باشیم روی خیلی مسائلی تاثیر می‌گذارد.

مسؤولیت‌پذیری، ضرورت جدی در کشور/ جامعه نیاز به گفتمان امید دارد

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد‌طه مهری در کلاس اخلاق مدیران شهرستان اسلام‌آباد غرب، اظهار داشت: انسان با ایمان همواره از خداوند خوف دارد، اگر انسان اینگونه بیندیشد؛ هر کسی در هر پستی که هست احساس مسؤولیت می‌کند و جامعه به تناسب آن رشد و ارتقا می‌یابد.

وی تصریح کرد: اگر احساس مسؤولیت از جامعه برود همانند درختی که موریانه آن‌را از داخل خورده باشد، شکننده می‌شود.

امام جمعه اسلام‌آباد غرب تاکید کرد: ما ساخت و سازمان‌های عالی داریم، اما در تعمیر و نگهداری اموال بیت‌المال ضعیف عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: خیلی‌ها هنوز فکر می‌کنند، مقام معظم رهبری طرفدار بنزین 3 هزار تومانی است در صورتی‌که معظم‌له از قانون حمایت کردند، ایشان احساس مسؤولیت کردند و برای اینکه وضعیت کشور هم‌مانند عراق نشود وارد میدان شدند و خودشان را برای آینده نظام فدا کردند.

مهری مسؤولیت‌پذیری را از ضرورت‌های جدی در کشور دانست و گفت: فرهنگ مسؤولیت‌پذیری در بین افراد جامعه و مسؤولان و کارکنان اداره‌ها باید تقویت شود و اگر بی‌تفاوت باشیم روی خیلی مسائلی تاثیر می‌گذارد.

وی با بیان اینکه جامعه ما نیاز به گفتمان امید دارد، افزود: نسبت به گذشته احساس مسؤولیت کنیم (آسیب شناسی) و برای آینده برنامه‌ریزی داشته باشیم، همانگونه که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم اقدام کردند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول