اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آماده‌باش ۸۶ تیم امدادی و عملیاتی در خراسان‌جنوبی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: به‌منظور کاهش خطرات ناشی از حوادث احتمالی باران شدید همراه با رعد و برق و وقوع رواناب، ۸۶ تیم امدادی و عملیاتی در استان در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

آماده‌باش ۸۶ تیم امدادی و عملیاتی در خراسان‌جنوبی

ابوالحسن میرجلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با اشاره به صدور اخطاریه جوی اداره کل هواشناسی استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: براساس اخطاریه هواشناسی اوج فعالیت سامانه بارشی از صبح روز سه‌شنبه تا ظهر چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود که موجب وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر خواهد شد.

وی بیان داشت: به‌منظور کاهش خطرات ناشی از حوادث احتمالی باران شدید همراه با رعد و برق و وقوع رواناب،  ۸۶ تیم امدادی و عملیاتی در استان در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی افزود: تیم‌های عملیاتی و امدادی شامل امدادگران هلال‌احمر، واحدهای پلیس راه، تکنسین‌های اورژانس، آتش‌نشانی و راهداران برای مدیریت حوادث احتمالی ناشی از این بارش‌ها از صبح فردا تا ظهر روز پنجشنبه برای مدیریت حوادث در آماده‌باش هستند.

میرجلیلی با توصیه به کشاورزان، دامداران، گلخانه‌داران و مرغداران برای ایمن‌سازی و رعایت نکات مربوطه، مطرح کرد: به‌دلیل خشکسالی‌ها پوشش گیاهی منطقه از بین رفته و احتمال جاری شدن رواناب با کوچک‌ترین بارندگی وجود دارد.

وی از هم استانی‌ها خواست در بازه زمانی مذکور در حریم و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها قرار نگیرند و متذکر شد: همچنین در این بازه زمانی از مسافرت‌های غیرضروری خودداری یا حین مسافرت حتما وسایل مورد نیاز و ایمنی را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/69039/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول