اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

وعده جدید دولت مردان برای راهی که پایانی ندارد/ راه هشتگرد-طالقان شهریور 99 افتتاح می‌شود

استاندار البرز با اشاره به اینکه 26 میلیارد تومان اعتبار جدید به راه هشتگرد-طالقان تزریق شد، افزود: نقاطی که در اثر رانش آسیب دیده بود در حال ترمیم است.

وعده جدید دولت مردان برای راهی که پایانی ندارد/  راه هشتگرد-طالقان شهریور 99 افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، عزیزالله شهبازی استاندار البرز در بازدید از روند اجرای پروژه راه هشتگرد-طالقان گفت: پروژه راه هشتگرد-طالقان که از 22 سال پیش آغاز شده با موانع بسیاری مواجه بود و با اعتبارات قطره چکانی بسیار کند پیش می رفت که طی یک سال اخیر روند آن تسریع شده و پیشرفت بسیار خوبی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: بهره برداری از این جاده، طالقان را به شبکه سراسری راه های کشور متصل می‌کند و نقش مهمی در ترافیک منطقه خواد داشت و امیدواریم این پروژه تا شهریورماه سال ۹۹ با زیرساخت‌های استاندارد آماده بهره‌برداری می شود.

شهبازی با اشاره به اینکه 26 میلیارد تومان اعتبار جدید به راه هشتگرد-طالقان تزریق شد، افزود: اکنون 4 کیلومتر آسفالت این مسیر محقق شده و نقاطی که در اثر رانش آسیب دیده بود در حال ترمیم است همچنین کنارگذر تونل نیز در دست تکمیل قرار دارد.

وی عنوان کرد: امید است با راه اندازی این مسیر، مردم بتوانند سفری ایمن را از این جاده داشته باشند و این شهرستان که یکی از قطب های اصلی گردشگری استان است از این امکان مهم بهره مند شود.

شهبازی گفت: از سوی دیگر نیز پروژه قطار برقی گلشهر-شهرجدید هشتگرد که به دلیل گره های اعتباری و مواردی از این دست متوقف شده بود، با اقدامات و تدابیر ویژه استانی و ملی اکنون در ایستگاه پایانی قرار دارد.

استاندر البرز افزود: ادامه آزادراه همت و قطعه اول آزادراه تهران-شمال نیز تا بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد و امید است آزادراه چرمشهر-آبیک نیز در نیمه اول سال 99 به سرانجام برسد.

حدود 22 سال از آغاز این پروژه مهم می‌گذرد و دولت‌های مختلفی برای افتتاح آن وعده های متفاوتی داده اند که تا کنون هیچکدام از آن ها محقق نشده است.

مرداد ماه امسال وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از این پروژه  با بیان این‌که پیش‌تر اعلام شده بود مسیر هشتگرد-طالقان تا آخر تابستان 98 به بهره‌برداری می‌رسد گفت: بعد از بازدید از مسیر دیدیم که بهره‌برداری از آن به صلاح نیست چون تمهیدات ایمنی در طراحی هندسی آن رعایت نشده است و موارد مهندسی غیر ایمن باید اصلاح شوند.

انتهای پیام/ص/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول