اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

آهنگسازی علیزاده برای «صبح خیال انگیز»+صوت

شرکت «ترانه شرقی» با انتشار قطعه «صبح خیال انگیز» به آهنگسازی مهیار علیزاده یک خواننده جدید را در ژانر موسیقی ایرانی معرفی کرد.

آهنگسازی علیزاده برای «صبح خیال انگیز»+صوت

به گزارش خبرگزاری فارس، شرکت «ترانه شرقی» از روز دوشنبه بیست و پنجم آذر ماه با انتشار قطعه «صبح خیال انگیز» به آهنگسازی مهیارعلیزاده، امیررضا هراوی را به عنوان یکی از خوانندگان تازه وارد ژانر موسیقی ایرانی معرفی کرد.

قطعه «صبح خیال انگیز» با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شعری از حسین منزوی، آهنگسازی مهیار علیزاده، میکس و مستر کاوه عابدین (استودیو صبا) در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

امیررضا هراوی از جمله خوانندگان جوان موسیقی ایرانی است که فراگیری آواز ایرانی را از سن چهارده سالگی آغاز کرد. وی طی این سال‌ها در محضر استادانی چون محمدرضا لطفی، علی اصغرشاهزیدی، محمود گلپایگانی، محمد گلریز، علیرضا قربانی به آموختن شیوه‌های مختلف آواز ایرانی پرداخت.

به گفته وی اکبرگلپایگانی، حسین خواجه‌امیری و غلامحسین بنان از جمله هنرمندانی هستند که آثارشان در حوزه تلفیق شعر و موسیقی، صدادهی درست و مرکب‌خوانی تاثیر زیادی در شیوه خوانندگی او داشته است.

شرکت«ترانه شرقی» طی سالیان گذشته علاوه بر تولید آثار متعدد در حوزه موسیقی پاپ آثاری را نیز در حوزه موسیقی کودک و نوجوان، موسیقی نواحی و موسیقی ایرانی تولید کرده است. ضمن اینکه محسن رجب‌پور مدیرعامل این موسسه نیز بین سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ عهده‌دار مدیریت ارکستر موسیقی ملی ایران بود.

در آخر می‌توانید فایل صوتی قطعه «صبح خیال انگیز» را بشنوید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول