اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سرلشکر سلامی: نیروهای مسلح برابر اشتباه دشمنان عکس‌العمل قوی خواهند داشت

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب، نیروهای مسلح، بسیج و سپاه و ملت ایران در قبال هر اشتباهی از سوی دشمن، عکس‌العمل‌های قوی خواهند داشت.

سرلشکر سلامی: نیروهای مسلح برابر اشتباه دشمنان عکس‌العمل قوی خواهند داشت

سرلشکر حسین سلامی در حاشیه حضور در استان سمنان، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آمریکایی‌ها امروز به قدرت جمهوری اسلامی و ملت ایران اذعان دارند و سطح ریسک بالای اقداماتشان را می‌دانند؛ در صورتی که خطایی صورت گیرد پاسخ ایران اسلامی به آنها چه خواهد بود، اظهار کرد: حتماً همین‌طور است و آنها به‌خوبی از شرایط و توانمندی ملت ایران و اقتدار دفاعی ما مطلع هستند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح، بسیج و سپاه و همه ملت ایران در قبال هر اشتباهی از سوی دشمن، عکس‌العمل‌های قوی خواهند داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این مسأله بارها در تاریخ انقلاب اسلامی تجربه شده است که ملت ایران مقابل دشمنان می‌ایستند و آنها می‌دانند نباید اشتباهی مرتکب شوند.

انتهای پیام/2249/م/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول