اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ثبت تعاونی‌ها، الکترونیکی می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون به منظور الکترونیکی شدن فعالیت این حوزه راه‌اندازی شد.

ثبت تعاونی‌ها، الکترونیکی می‌شود

محمدرضا یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از روزهای گذشته «سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور» به منظور فراهم شدن شرایط لازم برای ارائه خدمت الکترونیک به «مدیران و بازرسان و اعضای شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی» و نیز به متقاضیان تشکیل شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: با فعالیت این سامانه تشکیل تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها از طریق سامانه مذکور بدون نیاز به مراجعه متقاضی به ادارات و به صورت خدمت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با امکان فراهم شده باید مراحل تشکیل تعاونی تا صدور موافقتنامه تشکیل از مسیر این سامانه و امور مربوط به صورت غیر حضوری انجام شود، گفت: کاهش مراجعه فعالان بخش تعاونی به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اهداف فعالیت این سامانه است.

یوسفی با اشاره به اینکه مجموع زمان رسیدگی به درخواست متقاضیان و بررسی مدارک آنها، از سامانه مذکور نباید از پنج روز کاری تجاوز کند و این موضوع به صورت برخط بررسی می‌شود، گفت: باید در این حوزه هماهنگی لازم با ادارات ثبت به عمل آید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی به آدرس https://taavoni.mcls.gov.ir در دسترس متقاضیان و تعاونگران است. 

گفتنی است، در حال حاضر یک هزار و ۱۷۰ تعاونی در استان زنجان فعال است که این امر موجبات اشتغال 12 هزار نفر را فراهم کرده است.

با احتساب سهام عدالت در حال حاضر بیش از 80 درصد جمعیت استان زنجان عضو تعاونی‌ها هستند.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول