اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

معرفی نخستین اطلس آسیب‌پذیری و پایداری تاجیکستان

مراسم معرفی نخستین اطلس پایداری تاجیکستان در شهر «دوشنبه» برگزار شد.

معرفی نخستین اطلس آسیب‌پذیری و پایداری تاجیکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در مراسم معرفی نخستین اطلس آسیب پذیری و پایداری تاجیکستان مسئولین وزارتخانه‌ها، نهادهای دولتی و سازمان‌های اجتماعی این کشور و همچنین نمایندگان ساختارهای سازمان ملل متحد در «دوشنبه» شرکت کردند.

این اطلس به ابتکار سازمان ملل و دولت تاجیکستان و با مشارکت بانک جهانی و اتحادیه اروپا تهیه شده و به عنوان یک ابزار تحلیلی به دولت تاجیکستان و شرکای توسعه ملی و بین المللی آن امکان می‌دهد تا با شرایط موجود بهتر آشنا شده و راهکارها و برنامه‌های مناسبی را برای رفع نیازهای گروه‌های آسیب پذیر و مشکلات جوامع محلی تدوین کنند.

در این مراسم «نعمت الله رحمت الله زاده» وزیر اقتصاد و تجارت تاجیکستان از همه شرکای کشورش به خاطر تلاش‌ها جهت تهیه اطلس تشکر کرد و این اقدام را کمک قابل توجهی برای تدوین استراتژی‌ها و برنامه‌های ملی دانست.

«پروتیبخو میختو» هماهنگ کننده دائمی برنامه‌های سازمان ملل متحد در تاجیکستان نیز اقدام تهیه نخستین اطلس آسیب پذیری و پایداری تاجیکستان را یک محصول منحصر به فرد عنوان کرد که ضمن آماده سازی استراتژی‌ها و برنامه‌های مبتنی بر داده‌های مربوط به بخش‌های مختلف از جمله بهزیستی اقتصادی، امنیت غذایی، تغذیه، بهداشت و آموزش مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول