اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

تصویربرداری سریال «نون خ» به تهران می‌رسد/اضافه شدن بازیگرهای اصلی

تهیه کننده سریال «نون خ» گفت: قرار است بزودی همراه با گروه تولید سریال به کردستان برویم و همچنین سکانس‌هایی را هم در تهران مقابل دوربین خواهیم برد که البته زمان دقیقی مشخص نکردیم.

تصویربرداری سریال «نون خ» به تهران می‌رسد/اضافه شدن بازیگرهای اصلی

«مهدی فرجی» تهیه کننده سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: مدت ۱۰ روز است که تصویربرداری در کرمانشاه آغاز شده است و همچنان در کرمانشاه هستیم.

وی با بیان اینکه از همان ابتدا قرار بود تصویربرداری در مناطق کردنشین ادامه داشته باشد، گفت: درست است در پایان پخش فصل اول «نون خ» گفته بودیم که دوست داریم فصل دوم این سریال در کردستان ضبط شود، اما در اصل منظورمان تصویربرداری در مناطق کرد نشین بود. کما اینکه همین الان هم قرار است بزودی به کردستان برویم و همچنین سکانس‌هایی را هم در تهران مقابل دوربین خواهیم برد که البته زمان دقیقی مشخص نکردیم.

وی با اشاره به لوکیشن‌های این سریال نیز گفت: حضور گروه تولید در لوکیشن‌های داخلی و خارجی به سرما و بارندگی هوا مرتبط است و در روزهایی که بارش باران داریم، گروه به لوکیشن‌های داخلی می‌روند.

این تهیه کننده درباره بازیگران جدیدی که قرار است به این سریال اضافه شوند، نیز افزود: از بازیگران اصلی هنوز بازیگر جدیدی به سریال اضافه نشده و قرار است بزودی این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: بازیگرانمان همگی از بازیگران فصل اول هستند و در ترکیب بازیگرانی که در فصل اول ایفای نقش می‌کردند، تغییری نداشتیم. 

به گزارش فارس، همچنین میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان و مجید یاسر از بازیگران جدید فصل دوم این سریال هستند. همچنین سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، سیروس میمنت، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند از بازیگران این سریال هستند که در دو فصل حضور دارند.

سایر عوامل این سریال عبارتند از: مهدى فرجى: تهیه کننده، سعید آقاخانى: کارگردان، مدیر تولید: منصور غضنفرى، مجرى طرح: على کریمى، نویسنده: امیر وفایى، دستیار اول کارگردان: مصطفى تنابنده، مدیر برنامه‌ریزى: ساناز بصیر، مدیر تصویربردارى: سجاد حیدرى، تصویر بردار: محمد مجلل، صدابردار: امیر عاشق، منشى صحنه: سارا عبداللهى، طراح صحنه: حسین عالى‌نژاد، طراح لباس: پگاه ترکى، طراح گریم: بابک اسکندرى، مدیر روابط عمومی: علی زادمهر، عکاس: پیمان گرزم، تدوینگر: امیر شیبان خاقانى، مدیر تدارکات: بهرام دانایى‌زاده، جانشین تولید: افشین رئوفى، آهنگساز: صادق آزمند.

فصل دوم سریال «نون.خ» برای پخش از شبکه یک سیما  در ماه مبارک رمضان در سال ۹۹ ساخته می‌شود.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول