اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

طرح استعدادیابی تنیس روی میز در مهد کودک‌های کرمانشاه

رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه گفت: طرح استعدادیابی این رشته ورزشی در بین مهدکودک‌های استان کرمانشاه با هدف شناسایی استعدادهای جدید در این رشته ورزشی آغاز شده است.

طرح استعدادیابی تنیس روی میز در مهد کودک‌های کرمانشاه

شهنام اردلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از آغاز طرح استعدادیابی تنیس روی میز در مهدکودک‌های استان خبر داد و اظهار داشت: تاکنون سه مهدکودک استان با ظرفیت هر یک 100 نفر در برنامه استعدادیابی هیأت شرکت کرده‌اند، البته این برنامه ادامه دارد تا کودکان مستعد در مهدکودک‌ها شناسایی شوند.

رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه ادامه داد: شرکت در این دوره‌ها کاملا برای مهدکودک‌ها رایگان بوده و هزینه آن از طرف هیأت تامین می‌شود و پس از شناسایی استعدادها، از آن‌ها در راستای شرکت در برنامه‌های هیأت به صورت ارسال نامه از طرف هیأت، دعوت به عمل خواهد آمد.

مربی استعدادیاب این دوره در ادامه با اشاره به شیوه استعدادیابی در بین مهدهای کودک به خبرنگار فارس، گفت: شیوه استعدادیابی طراحی شده در این دوره‌ها کاملا مفرح و جذاب برای کودکان طراحی شده است و کودکان در یک محیط بازی و پر جنب و جوش مورد آزمون‌های استعدادیابی قرار می‌گیرند.

حمید میره یادآور شد: تست‌های استعدادیابی از تک‌تک کودکان حاضر در مهدکودک انجام خواهد شد و استعداد هر یک از کودکان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و نمره او ثبت خواهد شد و پس از جمع‌آوری نمرات افراد مستعد شناسایی خواهند شد.

میره ادامه داد: تاکنون سه مهدکودک در دوره‌های هیأت شرکت کرده‌اند و برنامه‌ریزی لازم برای حضور سایر مهدکودک‌ها نیز انجام شده است و هیچ مشکلی برای حضور سایر مهدکودک‌های استان وجود ندارد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول