اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

بازسازی تمام روستاهای استان تهران تا پایان سال

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه باید تمامی روستاهای استان تهران تا پایان سال مورد بهسازی و بازسازی قرار بگیرد.

بازسازی تمام روستاهای استان تهران تا پایان سال

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، نعمت‌الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در حاشیه یازدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران که با محوریت طرح‌های هادی روستایی و بازنگری محدوده‌ها و حریم روستا در استان تهران برگزار شد گفت: مقرر شد در بحث بهسازی و بازسازی روستاها برای اخذ تسهیلات بانکی شورای هماهنگی بانک‌های استان، جلسه‌ای با حضور استاندار تشکیل و نسبت به بازبینی و بازپرداخت تسهیلات و همین‌طور بررسی و راهکارهای پرداخت تسهیلات به خانواده‌های روستایی بررسی و نسبت به رفع مشکل آنها اقدام کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: تا پایان سال 99 تسهیلاتی که پرداخت می‌شود شامل قدس، شهریار و ملارد است تا بهسازی روستاهای آنها به پایان برسد و تا پایان برنامه ششم تمامی روستاهایی که نیاز به بهسازی و بازسازی دارند، به پایان برسد.

ترکی با اشاره به اینکه تهران 134 روستا دارد گفت: بانک‌ها باید در این خصوص تعامل و کمک بیشتری داشته باشند.

وی بیان داشت: تهران در سال 99 باید 80 هزار میلیارد تومان درآمد داشته باشد و آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خزانه دولت واریز کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: استان تهران با توجه به هزینه‌هایی که دارد در سرانه بودجه‌ای سهم کمتری داشته است.

ترکی بیان داشت: بازدیدی از شهرک صنعتی خاوران داشته‌ام که این شهرک حدود 300 هکتار است و شاید 5 تا 6 هکتار آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تکمیل کرده‌اند و مابقی آن هنوز رها شده است و بهتر است جلسه مشترکی در این خصوص گذاشته شود و فعالیت خارج از محدوده‌ای که در این محیط انجام می‌شود مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول