اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اخطار استاندار زنجان به همه مدیران، تخلف در انتخابات برابر با برخورد جدی

استاندار زنجان به همه مدیران در زمینه تخلفات انتخاباتی اخطار داد و گفت: تخلف در انتخابات برابر با برخورد جدی است.

اخطار استاندار زنجان به همه مدیران، تخلف در انتخابات برابر با برخورد جدی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی سه‌شنبه شب در نشست مشورتی با شهرداران و رؤسای شورای اسلامی شهرهای استان زنجان با بیان اینکه این یک ایراد است که تعداد کمی جلسه با شهرداران برگزار شده است، اظهار کرد: هر چند تعداد جلسات نسبت به گذشته افزایش یافته است، اما کافی نیست.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید مشکلات شهرداری‌ها احصا و پیاده شود، بیان کرد: مشکلات شهرداری‌ها باید در شورای معاونین مطرح و رفع شود.

وی با بیان اینکه مخاطب من فرد خاصی نیست، تاکید کرد: از کار کردن برای عموم مردم خوشحال می‌شوم.

حقیقی با بیان اینکه وظیفه شهرداران و شوراها حفظ آرامش در جامعه است، بیان کرد: امروز مشکل ایران بیگانگان هستند و وظیفه همه ایجاد امید از طریق داشتن عملکرد قوی است و باید خدمت‌رسانی خود را افزایش دهیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید نقشه راه داشته باشیم، اضافه کرد: باید اطلاع‌رسانی این برنامه‌ها به مردم زنجان انجام شود.

وی با بیان اینکه فرمانداران با شهرداری‌ها و شوراها همراهی داشته باشند، بیان کرد: نباید همه اختلافات در شورای حل اختلاف و تطبیق بررسی شود.

حقیقی با اشاره به حمایت کامل از شهرداران در کنار اجرای قانون بیان کرد: در برخی موارد پاسخگویی به دستگاه‌های نظارتی موجب افزایش دقت در کار می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید استعلام صنوف از شهرداری‌ها انجام شود، بیان کرد: این موضوع به مدیریت استقرار صنوف کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از ایرادات در شهرداری این است که اجازه ساخت غیرمجاز داده می‌شود و سپس کمیسیون ۱۰۰ تشکیل می‌شود، گفت: باید پیش از احداث جلوی این ساخت و سازهای غیرمجاز را گرفت.

حقیقی با تاکید بر اینکه پیش‌بینی ظرفیت مسکن ملی اقدام در خدابنده باید اتفاق بیفتد، افزود: این موضوع به صورت جدی دنبال می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه توسعه صنایع در خدابنده در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: این صنایع با محوریت کشاورزی خواهد بود.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر به شهر صائین قلعه پیگیری می‌شود، گفت: به قول خود عمل می‌کنیم.

حقیقی با بیان اینکه همه شهرداری‌ها ارزشمند هستند و تصمیم‌گیری بدون آنها اتفاق نمی‌افتد، اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت کاروانسرای نیک پی در دستور کار قرار گیرد و میراث فرهنگی باید به این موضوع رسیدگی کند.

استاندار زنجان با اشاره به نزدیکی به برگزاری انتخابات بیان کرد: ما در این انتخابات بی طرف کامل هستیم و انتخابات و آرای مردم حق‌الناس است.

وی با اشاره به اینکه در صورت مشاهده کوچکترین تخلفی از طرف مدیران در انتخابات برخورد جدی خواهد شد، افزود: مدیران حق صحبت له یا علیه کسی و طرفداری از هیچ احدی را ندارند.

حقیقی با بیان اینکه انتخابات آبروی سیستم است، تاکید کرد: انتخابات باید با شکوه برگزار شود و تخلف در انتخابات گناه است.

انتهای پیام/73009/ق/40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول