اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بلاتکلیفی ۱۷ ساله پروژه مجتمع جواهر تبریز

دستور دوم جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز بررسی لایحه شهرداری تبریز در خصوص مرکز خرید جواهر در دست بررسی قرار گرفت.

بلاتکلیفی ۱۷ ساله پروژه مجتمع جواهر تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامحسین مسعودی ریحان عضو شورای شهر تبریز اظهار داشت:  پروژه جواهر که  شهرداری ۱۵ مغازه در آنجا دارد و ۳۰ درصد در سهام آن شریک است. چندین سال است که این پروژه به اتمام رسیده اما بدون استفاده رها شده است.

وی افزود: شهرداری و هیات امنا در مدیریت مجموعه جواهر کم کاری کرده‌اند و امروز بلا استفاده مانده‌ است.

این عضو شورا اضافه کرد: نزدیکی مجتمع جواهر با دانشگاه تبریز پتانسیل بالایی است که درصورت همکاری شهرداری و هیئت امنا ارزش افزوده آن بالا خواهد رفت.

مسعودی ریحان تاکید کرد: در صورتی مجتمع جواهر را به هیئت امنا اجاره می‌دهیم که یک طبقه از آن به وسعت ۱۰۰۰ متر در اختیار استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان قرار دهیم.

شهردار منطقه دو تبریز در ادامه گفت: ۶۲ واحد در مجتمع جواهر وجود دارد که ۱۵ مغازه آن مربوط به شهرداری و ۴۷ مغازه مربوط به هیئت امنا است.

باقر خوشنواز اضافه کرد: این پروژه ۱۷ سال بلا استفاده رها شده است.

وی تاکید کرد: مجتمع های تجاری که مدیریت واحدی در آنها وجود دارد بسیار پر رونق تر از دیگر متجمع ها هستند.

شهردار منطقه دو تبریز عنوان کرد: امروز با ایجاد مدیریت واحد و اجاره دادن سهم شهرداری می‌توان مشکلات مجتمع جواهر را مرتفع ساخت.

سونیا اندیش نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه تاکید کرد: در واگذاری مجتمع جواهر به صورت اجاره به هیات امنا باید با جدییت آن را بررسی کرد و دید آیا براساس قانون هیئت امنا صلاحیت اجاره این مجتمع را دارد یا خیر.

شکور اکبرنژاد گفت: ۱۷ سال است که این مجتمع به صورت راکد و بلا استفاده مانده است باید راهکاری پیدا کرد که بتوانیم به صورت قانونی در این مجتمع رونق ایجاد کنیم.

شهرداری اجازه دارد به مدت سه سال ۱۵ واحد مغازه شهرداری تبریز با مبلغ مورد تایید کارشناسی شده را به هیات امنا مجتمع جواهر اجاره دهد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول