اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اتمام تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس/ انصراف ۱۴ نفر در همدان

فرماندار همدان از اتمام تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در هیات‌های اجرایی خبر داد و گفت: ۱۴ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه همدان و فامنین انصراف دادند.

اتمام تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس/ انصراف ۱۴ نفر در همدان

حسین افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از اتمام تایید صلاحیت داوطلبان مجلس توسط هیات‌های اجرایی خبر داد و اظهار کرد: بر این اساس صلاحیت و رد صلاحیت داوطلبان توسط فرمانداری به داوطلبان اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: داوطلبان تایید نشده در هیات‌های اجرایی چهار روز فرصت دارند که شکایت خود را به هیات نظارت استان تحویل دهند تا مجدد مورد بررسی قرار گیرد.

فرماندار همدان ضمن امتناع از اعلام تعداد داوطلبان رد صلاحیت شده بیان کرد: کار بررسی صلاحیت داوطلبان در حوزه انتخابیه همدان و فامنین پایان یافته و لیست افراد به هیات نظارت ارسال شده است.

وی با بیان اینکه از ۱۴۴ داوطلب ثبت‌نامی ۱۴ نفر انصراف داده‌اند افزود: بر این اساس ۱۳۰ نفر از داوطلبان ثبت‌نامی در حوزه انتخابیه همدان و فامنین به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/89003/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول