اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

روایت استاندار اصفهان از علت دستگیری دانشمند ایرانی در آمریکا

استاندار اصفهان با بیان اینکه مسعود سلیمانی هماتولوژیست و متخصص رشته خون‌شناسی و سلول‌های بنیادی است، افزود: به دلیل درخواست فاکتور رشد ترکیبی از سوی دانشجویان خود که قصد ارسال آن را داشته‌اند بازداشت شده است.

روایت استاندار اصفهان از علت دستگیری دانشمند ایرانی در آمریکا

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، عباس رضایی عصر امروز در جلسه سرمایه‌گذاری این  شهرستان اظهار کرد: گلپایگان از شهرستان‌های بزرگ استان است و  از ظرفیت‌ و پتانسیل‌ شهرستان باید استفاده بهینه شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه درشرایط جنگ اقتصادی قرار داریم، افزود: نظام‌ سلطه تمام قد مقابل نظام الهی ایران ایستاده، بنابراین در جنگ اقتصادی باید ضوابط و قوانین همراه با شرایط اقتصادی منطبق باشد و مدیران باید جسارت مدیریتی به خرج دهند و مردم نیز منطبق با شرایط حاکم بر جنگ اقتصادی درخواست داشته باشند و مسؤولان نیز موظف هستند مشکلات را با مردم درمیان بگذارند.

وی با بیان اینکه قبل از نقض تعهدنامه برجام بسیاری از مشکلات حل و فصل و تورم یک رقمی شد، افزود: پس از معاهده برجام کشورهای اروپایی‌ حاضر به سرمایه‌گذاری میلیارد دلاری بودند و سوئیفت با یک درصد انجام می‌شد، اما با دلال بازی سوئیف به 15 درصد رسیده است، با تصمیم ترامپ دیوانه در نقض برجام رشد اقتصادی 12.5 درصد شد.

رضایی با بیان اینکه با اجرای FATF زیر پنج درصد می‌توان برخی اقدامات را انجام داد، تصریح کرد: سه روز قبل از اعلام سهمیه بندی بنزین به دعوت وزیر کشور استانداران به تهران رفتند و روز بعد رحمانی فضلی با استانداران ویدئوکنفرانس برقرارکرد.

استاندار اصفهان  افزود: روز پنجشنبه با فرمانداران در خصوص سهمیه بندی بنزین جلسه گذاشتیم و با وجود اینکه مشکلی وجود نداشت روز قبل از اغتشاشات صبح و عصر جلسه شورای تامین برگزار شد، به محض مطلع شدن رادیوهای بیگانه راه‌بندان‌ها را پیش کشیدند.

وی  گفت: خردادماه موضوع افزایش و سهمیه‌ بندی بنزین مطرح شد، ولیچون تابستان فصل مسافرت مردم است به آبان‌ماه موکول شد.

وی با بیان اینکه مسعود سلیمانی هماتولوژیست و متخصص رشته خون‌شناسی و سلول‌های بنیادی است، افزود: به دلیل درخواست فاکتور رشد ترکیبی از سوی دانشجویان خود که قصد ارسال آن را داشته‌اند بازداشت شده است.

استاندار اصفهان گفت: این یک ماده شیمیایی آزمایشگاهی است که برای رشد سلول برای بیماران سرطانی به کار می‌رود و در انرژی اتمی، انرژی هسته‌ای و بمب و غیره هیچ کاربردی ندارد، ئلینظام‌های سلطه رحم به هیچ انسانی ندارند.

رضایی با بیان اینکه زمین کم در اختیار داریم، بنابراین واگذاری زمین متناسب با نیاز باشد، تصریح کرد: دیدگاه ما مادی‌گرایی نیست و درنظام اسلامی دیدگاه کمال انسان است و کارخانجاتی که به تازگی درخواست فعالیت دارند مشکلات آنان باید بررسی و رفع شود و در خصوص مشکلات دیگر تبادل نظر شود.

رضایی با اشاره به واحد پروار بندی 3 هزار راسی دام در گلپایگان تأکیدکرد:  فرآوری دام در این واحد صنعتی نیز انجام شود، در زمینه زعفران فقط به بحث کشت پرداخته نشود و بسته‌بندی نیز در نظر گرفته شود؛ بسته‌بندی گوشت  نه تنها موجب اشتغال بلکه موجب توسعه منطقه و صادرات به سایر کشورها می‌شود.

انتهای پیام/63071/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول