اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اقدامات اساسی جهت ورود فارغ‌التحصیلان به بازار کار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: یکی از مسائل پیش روی بازار کار کشور و به تبع آن استان هرمزگان، افزایش ورود جمعیت فارغ‌التحصیل به بازار کار است که با توجه به طرح‌های وزارت جهت ورود این افراد به بازار کار، باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

اقدامات اساسی جهت ورود فارغ‌التحصیلان به بازار کار

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، هادی ابراهیمی عصر امروز در اولین نشست تخصصی سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغالزایی و توسعه کارآفرینی کشور که به میزبانی استان هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این نشست‌های آموزشی به‌منظور افزایش آگاهی کارشناسان حوزه اشتغال با رویکرد برنامه‌های هماهنگ و همسو در سطح کشور و همسو بودن سایر حوزه‌ها با اهداف و برنامه‌های این معاونت برای فراهم آوردن زمینه‌های توسعه و کارآفرینی ضرورت دارد. 

وی افزود: همه بخش‌ها در ایجاد اشتغال نقش دارند که این نقش باید به درستی ایفا شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: یکی از مسائل پیش روی بازار کار کشور و به تبع آن استان هرمزگان، افزایش ورود جمعیت فارغ‌التحصیل به بازار کار است که با توجه به طرح‌های وزارت جهت ورود این افراد به بازار کار، باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

ابراهیمی در ادامه به پتانسیل‌های استان اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های هرمزگان، رشد اقتصادی استان روند رو به پیشرفت است بطوری که در تابستان امسال نرخ مشارکت اقتصادی به ۴۸ درصد رسیده و نسبت به سال‌های گذشته چهار و دو دهم درصد رشد داشته است.

 وی عنوان داشت: پتانسیل‌های زیادی برای ایجاد اشتغال و تولید در استان وجود دارد و در کنار این ظرفیت‌ها، دولت نیز تسهیلاتی را برای حفظ و ایجاد اشتغال اختصاص داده است که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/۸۸۰۴۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول