اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برگزیدگان دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج معرفی شدند

آیین پایانی هفتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

برگزیدگان دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، آیین پایانی هفتمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج با حضور داوران سرشناس این دوره یعنی ابراهیم دم‌شناس، شیوا مقانلو و امیر حسین خورشید‌فر و نویسندگان سرشناسی چون ابوتراب خسروی، صمد طاهری و معاون مالی اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و همچنین مسئولین استانی و شهرستانی در تالار فردوسی برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در این آیین اظهار داشت: چنین جشنواره‌هایی به دلیل بحث‌ مالی برگزاری آن بسیار دشوار و سخت است اما همه تلاش کردیم که این برنامه لغو نشود.

غلامرضا یوسفی افزود: در بحث مالی بسیار با مشکل روبه رو بودیم اما با وجود تمام تنگ‌هایی که وجود داشت با پیگیری‌های مختلف موفق شدیم بودجه برنامه را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه نوسیندگی خلق یک اثر است و باید به نویسندگان و داستان توجه ویژه شود، بیان داشت: راه حل بسیاری از مشکلات ما در کتابخوانی نهفته است.

وی ادامه داد: با حرکت به سمت کتابخانه‌های دیجیتال باید جوانان را به کتابخوانی و هنر نویسندگی آشنا کرد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم و از سوی هیأت داوران داستان‌های «خیانت داخلی» نوشته‌ محمدرضا امانی از مشهد، «گمانه‌زنی درباره‌ عاقبت علی‌محمد» نوشته‌ میثم خالدیان از دزفول و «ماهک، درخت‌‌شاه‌نشین» نوشته‌ حبیب‌پیریاری از کرج به ترتیب اول تا سوم شدند. همچنین داستان‌های «آب‌سپاری» نوشته‌ امین رفیعی از سیوند، «مرز آخر» نوشته‌ نسیم سهیلی از مشهد، «در فاصله‌ای نه‌چندان از ...» دور نوشته‌ سولماز اسعدی از سوئد و «رد خون» نوشته‌ی مسعود ریاحی از تهران بدون ترتیب، شایسته‌ی تقدیر، اعلام شدند.

داوری اولیه‌ این دوره از دوسالانه نارنج بر عهده‌ حسین مقدس، سروش مظفرمقدم، مرجان عالیشاهی، فاطمه قدرتی، فرهاد خاکیان دهکردی، رضا خدایی و مجتبی هژبری بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول