اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

صندوق ضمانت تسهیلات از ابتدای دی‌ماه آغاز به کار می‌کند

مدیرعامل صندوق امداد ولایت گفت: از ابتدای دی ماه صندوق ضمانت تسهیلات و اشتغال آسان برای مددجویان آغاز به کار می‌کند.

صندوق ضمانت تسهیلات از ابتدای دی‌ماه آغاز به کار می‌کند

مجید باجلان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره تشکیل صندوق ضمانت برای تسهیلات مددجویان کمیته امداد، گفت:‌ سازوکاری تحت عنوان صندوق ضمانت اشتغال آسان بابت مددجویان انجام شده است و زیرساخت‌های آن هم‌اکنون آماده است. 

مدیرعامل صندوق امداد ولایت افزود: از ابتدای دی‌ماه با تفاهم‌نامه‌ای که با بانک‌های عامل و توافقات پولی و بانکی‌ای که با کمیته امداد انجام شده است، این طرح اجرایی می‌شود. 

وی بیان داشت: این صندوق در راستای ضمانت مددجویانی دایر شده که فاقد ضمانت‌های لازم برای دریافت تسهیلات هستند و کمیته امداد با بررسی‌های صورت‌گرفته، نسبت به ضمانت تسهیلات آنها اقدام می‌کند. 

باجلان گفت: ما در مرحله نخست و پایلوت، این طرح را برای زنان سرپرست خانوار اجرایی کرده‌ایم و به زودی برای سایر مددجویان هم قابل انجام است.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت بیان داشت: ما وام‌هایی هم دانشجویان و دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد ارائه می‌دهیم که تحت عنوان وام‌های قرض‌الحسنه است و سقف آن 10 میلیون تومان درنظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: اگر دانشجویان وارد اقدامات دانش‌بنیان شوند، بدون هیچ سقفی از آنها با توجه به طرحی که ارائه داده‌اند، حمایت می‌کنیم.

باجلان یادآور شد: در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی(ره) 70 هزار دانشجو و بیش از 150 هزار نفر دانش‌آموز را تحت پوشش خود دارد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول