اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

امنیت و آسایش مردم با هیچ چیز قابل مقایسه نیست/ لزوم احترام به قانون انتخابات

امام جمعه زنجان با بیان اینکه صف اغتشاشگران با صف مردم جداست، افزود: امنیت و آسایش مردم با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.

امنیت و آسایش مردم با هیچ چیز قابل مقایسه نیست/ لزوم احترام به قانون انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با بیان اهمیت نماز و اقامه آن اظهار کرد: شهید رجایی فقط ۲۸ روز رئیس جمهور بود، اما انسانی پاک و منزه بود و تاکید فراوانی برای اقامه نماز داشت.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه شهید رجایی تاکید می‌کرد که نماز را اول وقت به پا دارید و هرگز در مورد نماز کوتاهی نکنید، تصریح کرد: وی تاکید می‌کرد که نماز اول وقت از اوجب واجبات است و هرگز به نماز نگویید، کار دارم بلکه به کار بگوئید نماز دارم.

وی با بیان اینکه در مکارم‌الاخلاق ۲۱ مورد در مورد تقوای اجتماعی صحبت شده است، گفت: باید کظم غیظ، حوصله، خویشتنداری، داشته باشیم و اخلاق اسلامی را پیشه خود کنیم و به آشتی دادن کسانی که اختلاف دارند، همت کنیم و در این زمینه باید تقوای سیاسی داشته باشیم.

خاتمی با اشاره به اینکه در تقوای سیاسی باید دنبال جذب حداکثری باشیم و اجازه ندهیم که اختلاف موجب تفرقه شود، تصریح کرد: باید در جامعه تلاش کنیم که با وحدت و همدلی کار کنیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه نباید همیشه به بخش و نیمه خالی لیوان نگاه کنیم، تاکید کرد: باید با وحدت و همدلی در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه رهبری قبل از اتفاقات اخیر و در دانشگاه افسری در مورد فتنه سخن گفتند، تصریح کرد: ایشان در همان جا هم بر آمادگی برای مقابله با فتنه تاکید کردند.

خاتمی با بیان که به هر دلیل که شاید اگر بهتر عمل می‌شد و افزایش قیمت بنزین به صورت صحیح مدیریت می‌شد این اتفاقات رخ نمی‌داد و اکنون دیگر زمان گله گذاری نیست، افزود: مقام معظم رهبری قبل از درس خارج فقه سخنانی را فرمودند و خواستار هوشیاری به موقع و به اندازه و همچنین اعتمادسازی شدند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه صف اغتشاشگران با صف مردم جداست، افزود: امنیت و آسایش مردم با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.

وی به دیدار امام جمعه با رهبر معظم انقلاب اشاره و تصریح کرد: رهبری سه بار در سخنان خود گفتند ماشاءالله زنجان، ماشاءالله زنجان و ماشاءالله زنجان.

خاتمی با بیان اینکه مردم زنجان در حوادث ۸۸ نیز علیه اغتشاش و توطئه دشمنان پیشگام بودند، تصریح کرد: این امر جای قدردانی از مردم زنجان دارد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه برخی به دلیل رد صلاحیت‌ها تلاش دارند تا از هم اکنون حرکاتی انجام دهند، گفت: در همه کشورها نظارت وجود دارد و این گونه اقدامات و حرف زدن‌ها درست نیست.

 وی با تاکید بر دقت عمل شورای نگهبان و هیأت‌های اجرایی ادامه داد: باید در این زمینه مر قانون اجرا شده و نباید کوتاه بیایند.

خاتمی به ۲۶ آذر و روز حمل و نقل اشاره کرد و گفت: وقتی که دشمن با ایجاد ناامنی تلاش داشت تا اجازه ورود کالا به کشور را ندهد با سخنان امام رانندگان متدین و شجاع کشور وارد عرصه شدند و این تلاش دشمن را هم خنثی کردند.

امتهای پیام/۲۳۰۸/ق40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول