اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

هدف اصلی دشمنان کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است/ لزوم چاره اندیشی مسوولان استان برای حل مشکل آلودگی هوا

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمنان انقلاب، کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، گفت: تمامی فتنه‌های اخیر با هدف کاهش مشارکت مردم در انتخابات بوده بنابراین همه با مشارکت گسترده در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان انقلاب و نظام خواهیم شد.

هدف اصلی دشمنان کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است/ لزوم چاره اندیشی مسوولان استان برای حل مشکل  آلودگی هوا

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه ضمن رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات با اشاره به اینکه، انسان برای آخرت خلق شده است نه برای بقا در دنیا، اظهار کرد: انسان باید در تمامی احوال زندگی خود از افعال و اعمالش مراقبت کند، مبادا اینکه در حال گناه از دنیا برود.

وی افزود: انسان باید همیشه مرگ را در یاد داشته باشد اما نباید از آخرت ترسی در دل داشته باشدو کسانی که آخرت را از یاد برده اند به مانند سگ هایی هستند که بر سر همدیگر فریاد می زنند و به هم حمله ور می شوند.

امام جمعه با اشاره به اینکه، شب یلدا را تبدیل به شب معصیت نکنیم، عنوان کرد: شب یلدا را شب تقرب به خدا بدانیم و آن را با صله ارحام تبدیل به عبادت الهی کرده و با قصد قربت صله ارحام را احیا کنید چرا که این کار باعث عبادت الهی شده و بلایا را دفع می کند.

وی تصریح کرد: در آموزه های دینی و اسلامی، بر لزوم صله رحم تاکید شده و بر اساس آموزه های اسلامی پیوند با خویشاوندان و نیکی به آنان به ویژه پدر و مادر، از راه های مهم رشد و تعالی و تقرب به خدا بوده و این شب یلدا بهترین فرصت برای صله اراحم است.

قریشی ضمن تبریک  سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)، اظهار کرد: تمامی انبیای الهی معصوم و سفیران خداوند متعال برای هدایت بشریت هستند و حضرت عیسی(ع) نیز چهارمین پیامبر اولوالعزم و بشارت دهنده صلح و دوستی است که مردم روزگار خویش را به طرف آیین یکتاپرستی و همزیستی مسالمت آمیز هدایت کرد.

مسئله ربا باید از جامعه اسلامی ریشه‌کن شود

وی با تاکید بر اینکه همه مردم و مسوولان باید برای ریشه‌کن شدن مسئله ربا از جامعه اسلامی تلاش کنند، تصریح کرد: اصلاح نظام بانکداری در نظام جمهوری اسلامی جزو وظایف اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که باید توجه ویژه‌ای به این مسئله شود.

وظیفه اصلی شوراهای اسلامی شهرها و شهرداری‌ها حفظ سلامت مردم

قریشی با اشاره به اینکه، وظیفه اصلی شوراهای اسلامی شهرها و شهرداری‌ها حفظ سلامت مردم در جامعه است، بیان کرد: هم‌اکنون شهرداری و شورای شهر با استفاده از نخبگان دانشگاهی راه حل پیشگیری از آلودگی هوا را در دستور کار خود قرار دهد و مسوولان شهری نباید اجازه دهند مسئله آلودگی هوا در استان به بحران‌ تبدیل شود .

لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمنان انقلاب، کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، گفت: تمامی فتنه‌های اخیر به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات بوده بنابراین همه با مشارکت گسترده در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان انقلاب و نظام خواهیم شد.

قریشی تصریح کرد: متزلزل کردن حکومت‌ها باعث میدان‌داری فتنه‌گران در کشور خواهد شد و بی تفاوتی در انتخابات وسوسه شیطان بوده و نمی‌توان در روز قیامت پاسخگوی قصور و غفلت در این موضوع شد .

انتهای پیام/۶۱۰۳۰/ن/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول