اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افرادی با تفکرات شیطانی دنبال استعفای رئیس‌جمهور هستند

امام‌جمعه فلاورجان گفت: افرادی به دنبال این هستند که رئیس‌جمهور استعفا دهند گویا فکری شیطانی پشت سر آنان است که شرایط کشور را مثل بسیاری از کشورهای منطقه کنند ؛ بهتر است رئیس‌جمهور محترم به‌ دوراز حاشیه‌سازی آگاه باشد که دو سال پایانی این دولت فرصت خدمت صادقانه بیشتر به مردم باشد .

افرادی با تفکرات شیطانی دنبال استعفای رئیس‌جمهور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از فلاورجان، حجت‌الاسلام محمد قدوسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در کلام امیرالمؤمنین(ع)  آمده است مانند کسی تقواپیشه کنید که دامن همت برای اطاعات خدا به کمر زده است و سخت تلاش می‌کند و از ترس عذاب آخرت به درگاه خداوند استغفار می‌کند و در رفتن به عالم آخرت و عاقبت کارها به اندیشه می‌پردازد.

 امام‌جمعه فلاورجان افزود: یکی از سنت‌های چندین ساله ایران اسلامی شب یلدا بوده که باید محوریت اسلام مدنظر قرار گیرد که قطعاً صله‌رحم بسیار مهم است و در این زمینه سفارش‌های گوناگونی وجود دارد.

 وی ادامه داد: البته باید در این صله ارحام‌ها مشکلات اقوام و خانواده‌ها حل شود و این دستور اسلام بوده که مستمندان و ضعیفان جامعه فراموش نشوند.

امام‌جمعه فلاورجان با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) بیان کرد : آن حضرت مظهر و پیام‌آور صلح و برادری و از معجزات الهی برای هدایت بشر بودند و قدرتی که خداوند به‌عنوان معجزه در اختیار حضرت عیسی (ع) قرار داده بودند، برای هدایت و راهنمایی انسان به‌سوی کمال و برابری است.

قدوسی از 5 دی به‌عنوان  روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی نام برد وگفت: صحت و سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ خداوند متعال بوده که مسؤولان مربوطه باید در زمینه مصون‌سازی در مقابل بلایای طبیعی به وظایف خود عمل کرده و به مردم کمک کنند.

امام‌جمعه فلاورجان با اشاره به بودجه کشور برای سال آتی نیز گفت: توقعات و مطالبات رهبر از بودجه کشور را مطرح می‌کنم؛ سال قبل اشاره کردند یکی از مسائل مهم اصلاح ساختاری بودجه است و قرار بود در چهار ماه اول 98 دولت و مجلس این مشکل را حل کنند اما هنوز این مشکل باقی است.

وی در پایان گفت: اخیراً افرادی به دنبال این هستند که رئیس‌جمهور استعفا دهند؛ گویا فکری شیطانی پشت سر آنان هست که شرایط کشور را مثل بسیاری از کشورهای منطقه کنند؛ بهتر است رئیس‌جمهور محترم به‌دوراز حاشیه‌سازی آگاه باشد که دو سال پایانی این دولت  فرصت خدمت صادقانه بیشتر به مردم باشد.

انتهای پیام/63097/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول