اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نرخ تالارهای عروسی افزایش یافت، تقاضا از سوی مردم کم شد

رئیس اتحادیه هتل و رستوران داران زنجان گفت: نرخ تالارهای عروسی نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

نرخ تالارهای عروسی افزایش یافت، تقاضا از سوی مردم کم شد

محمد بازرگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر ۳۷ تالار در زنجان فعال است.

 رئیس اتحادیه هتل و رستوران‌داران زنجان با اشاره به اینکه دو تالار نیز هم اکنون در حال اخذ مجوز هستند، بیان کرد: در این حال تقاضا برای تالار کم شده است.

وی با بیان اینکه درباره افزایش نرخ نیز اقدام و قیمت‌های جدید ابلاغ شده است، گفت: این موضوع را مراجع مربوط تایید کرده‌اند.

بازرگان با اشاره به اینکه تالارها بر اساس درجه‌بندی و آیتم‌هایی که دارند، قیمت ارائه می‌دهند، بیان کرد: این موضوع شامل نوع، غذا، پرسنل و ...است.

 رئیس اتحادیه هتل و رستوران‌داران زنجان با اشاره به اینکه تالارهای زنجان شامل ویژه، درجه یک، درجه 2 و درجه 3 است، گفت: نرخ درجه 3 حدود ۱۰ یا ۱۵ میلیون فرق دارد.

وی با اشاره به اینکه میزان تقاضا برای برگزاری مراسم در تالار نسبت به سنوات گذشته کمتر شده است، تصریح کرد: مراسم وجود دارد، اما افراد کم بضاعت مراسم ساده برگزار می‌کنند که نیاز به تالار نباشد.

بازرگان با اشاره به اینکه میزان تقاضا نسبت به سنوات گذشته حدود ۱۰ درصد کمتر شده است، گفت: این امر نشان از کاهش توان اقتصادی مردم است.

 رئیس اتحادیه هتل و رستوران‌داران زنجان اشاره به اینکه نرخ تالارهای زنجان نسبت به استان‌های دیگر پایین است، گفت: به نسبت خدماتی که در تالارهای زنجان ارائه می‌شود، قیمت مطلوب است.

انتهای پیام/۷۳۰۰/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول