اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

بکارگیری پیمانکاران بومی در پروژه‌های گازرسانی کردستان

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: اغلب پیمانکاران بکارگیری شده در بخش پروژه‌های اجرایی و خدماتی بومی بوده و این امر جای خرسندی دارد که پیمانکاران بومی و محلی و آشنا با جفرافیای استان و آگاه به مسائل فرهنگی و اجتماعی منطقه اشتغال دارند و قادرند تمامی پروژه‌های گازرسانی این استان را به انجام برسانند.

بکارگیری پیمانکاران بومی در پروژه‌های گازرسانی کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، احمد فعله‌گری شامگاه شنبه در جلسه دیدار با پیمانکاران بخش خدمات جنبی پشتیبانی شرکت گاز استان کردستان، اظهار داشت: پیمانکاران در بخش اجرای پروژه‌های گازرسانی و خدمات پشتیبانی بازوان اجرایی شرکت‌های گاز استانی بوده که در زمینه ارائه خدمات سریع‌تر و مطلوب‌تر بدست مشترکین گاز طبیعی گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه تمامی پیمانکاران، ذینفعان ما محسوب می‌‌شوند، اظهار داشت: برای برقراری ارتباط موثر و شفاف بین پیمانکاران و شرکت گاز استان کردستان این جلسه تشکیل شده تا مسائل و مشکلات بصورت حضوری مطرح و راهکارهای عملی برای حل مسائل شناسایی شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در مورد رضایت پیمانکاران اظهار داشت: در راستای سیستم تعالی سازمانی برای سنجش میزان رضایت پیمانکاران از شرکت گاز استان کردستان نظرسنجی صورت گرفته و در این نظرسنجی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود شناسایی و سعی می‌گردد در جهت ارتقاء نقاط قوت و قابل بهبود اقدامات عملی صورت گرفته و در دوره بعدی قابل لمس باشد.

فعله‌گری ادامه داد: اغلب پیمانکاران بکارگیری شده در بخش پروژه‌های اجرایی و خدماتی بومی بوده و این امر جای خرسندی دارد که پیمانکاران بومی و محلی و آشنا با جفرافیای استان و آگاه به مسائل فرهنگی و اجتماعی منطقه اشتغال دارند و قادرند تمامی پروژه‌های گازرسانی این استان را که در مقایسه با سایر استان‌های دیگر از صعب‌العبور بودن و سختی خاصی برخوردار است به انجام برسانند.

فعله‌گری گفت: شرکت گاز استان کردستان بدنبال کسب اعتبار و اعتماد در بین مردم است و رسیدن به این هدف جزء به کمک پیمانکاران و عوامل اجرایی مسیر نخواهد شد، پس بایستی کیفیت خدمات به مردم ارتقاء یافته تا میزان رضایت‌مندی نیز افزایش یابد.

وی یادآور شد: برای افزایش رضایت‌مندی در بخش کارکنان پیمانکاری بایستی ساز و کار مدون و منضبطی تدوین شده تا بتواند در پایان هر ماه حقوق و دستمزد خود را دریافت نمایند و تحقق این هدف جزء با همکاری مدیران شرکت‌های پیمانکاری میسر نخواهد گردید.

در ادامه این دیدار، پیمانکاران بخش خدمات جنبی پشتیبانی به بیان دیدگاه‌ها و انتظارات خود پرداخته و پس از ابراز موارد توسط حاضرین در جلسه، مدیر عامل و هیئت رئیسه پاسخ‌های لازم را ارائه دادند.

انتهای پیام/2330/83

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول