اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
تاثیر روگذر سربازان گمنام امام زمان (عج) گرگان از نگاه پلیس راهور رئیس پلیس راهور گلستان ضمن دفاع از اجرای پروژه روگذر سربازان گمنام امام زمان (عج)، اجرای پروژه اصلاح هندسی میدان بسیج گرگان و تعریض 60 متری افسران را موثر در کاهش ترافیک، سرعت و تصادفات در این منطقه دانست.
۱۳۹۸-۹-۳۰ ۱۲:۳۹ http://fna.ir/ddu471
0
۲:۸

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مرتضی فخری ظهر در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص اجرای پروژه روگذر سربازان گمنام امام زمان (عج) گرگان گفت: در هر پروژه عمرانی عده‌ای نفع می‌برند و عده‌ای ضرر می‌کنند و باید به تاثیرات این پروژه‌ها در چند سال آینده توجه کرد.

* در اجرای پروژه‌های ترافیکی باید مطالبه کل مردم را در نظر گرفت

وی با اشاره به اینکه در اجرای پروژه‌های ترافیکی باید مطالبه کل مردم را در نظر گرفت، تاکید کرد: روگذر سربازان گمنام امام زمان (عج) گرگان تاثیر بالایی در کاهش ترافیک و تصادفات منطقه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور گرگان همچنین ضمن قبول نقدهایی بر اجرای اصلاح هندسی میدان بسیج گرگان تصریح کرد: به طور قطع در هر پروژه‌ای نقدهایی وجود دارد اما به این نکته دقت کنید قبل از اجرای این پروژه، خودروها با سرعت بیش از 120 کیلومتر وارد میدان می‌شدند اما این پروژه تاثیر بالایی در کاهش سرعت رانندگان و کاهش تصادفات داشته و خواهد داشت.

فخری درباره ضرورت احداث کمربندی گرگان و اولویت این پروژه بر پروژه روگذری که شهرداری گرگان اجرا کرده است، گفت: اجرای کمربندی در حوزه اختیار راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و در صورت تکمیل آن پروژه هم خودروها به سمت میدان ترمینال هدایت خواهد شد که باز هم اجرای روگذر سربازان گمنام امام زمان (عج) گرگان به انتقال ترافیک به میدان بسیج کمک زیادی خواهد کرد.

وی در پایان گفت: با آنکه اجرای کمربندی در حوزه وظایف و اختیار شهرداری گرگان نیست اما آقای «دادبود» شهردار گرگان با حسن نیت اعلام کرد که اگر راه و شهرسازی اقداماتش برای تکمیل این پروژه را آغاز کند حاضر است برای تکمیل این پروژه نقدی و غیرنقدی کمک کند که این نشان از نگاه درست و وسیع شهردار گرگان است.

انتهای پیام/83004

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول