اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

افزایش بودجه شهرداری قم به 2350 میلیارد تومان

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم گفت: بودجه شهرداری قم مصوب دو هزار و 150 میلیارد تومان بود و شهرداری پیشنهاد افزایش این بودجه به دو هزار و 350 میلیارد تومان داد که به تصویب شورا رسید.

افزایش بودجه شهرداری قم به 2350 میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجید اخوان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به وضعیت بودجه شهرداری قم اظهار کرد: در بحث تدوین بودجه و مشخص کردن درآمدها و هزینه‌های جاری و عمرانی سعی داشتی که بودجه نزدیک به واقعیت باشد، 80 ردیف درآمد، 100 ردیف هزینه جاری و 800 ردیف بودجه عمرانی در بودجه شهرداری قم داریم.

وی ادامه داد: بودجه شهرداری قم مصوب دو هزار و 150 میلیارد تومان بود و شهرداری پیشنهاد افزایش این بودجه به دو هزار و 350 میلیارد تومان داد که به تصویب شورا رسید و با افزایش بودجه 200 میلیارد تومانی، 50 میلیارد تومان به بودجه جاری و 150 میلیارد تومان به بودجه عمرانی اختصاص یافت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم افزود: 210 میلیارد تومان هزینه نگهداری شهر در طول سال شامل رفت و روب و جمع آوری زباله و آتش نشانی و جلوگیری از تخلفات شهری است و این موارد جزو هزینه‌های جاری محسوب می‌شود، در هر کدام از مناطق شهرداری قم یک پیمانکار عهده دار وظیفه خدمات شهری است.

اخوان با اشاره به ایستگاه‌های آتش نشانی قم اظهار کرد: 25 ایستگاه آتش نشانی در شهر قم داریم و نیروهای آتش نشانی به صورت 24 ساعت کار 48 ساعت استراحت هستند، بودجه سازمان آتش نشانی قم در طول سال 45 میلیارد تومان است، 480 میلیارد تومان هزینه جاری شهرداری در طول سال است.

وی خاطرنشان کرد: هیأت عالی سرمایه گذاری در شهرداری قم شکل رفته است و اعضای شورا در این هیأت حضور دارند، به دنبال به نتیجه رسیدن طرح‌های سرمایه گذاری در شهر قم هستیم.

انتهای پیام/78004*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول