اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مطالبات کارگران شهرداری جهرم پرداخت شود

عضو شورای اسلامی شهر جهرم گفت: شهرداری از ظرفیت‌های قانونی برای احقاق حق و مطالبات به حق کارگران استفاده و اجازه اجحاف در حق کارگران را ندهد.

مطالبات کارگران شهرداری جهرم پرداخت شود

حمید شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: کارگران شهرداری چندین ماه حقوق نگرفته‌اند و لازم است مسئولان مرتبط اهتمام بیشتری در جهت رفاه حال کارگران و مطالبات به حق آنها داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهرداری و پیمانکاران هرچه سریع‌تر بایددر یک جلسه مشترک به برداشت واحد از قرارداد فی‌مابین برسند و در اسرع وقت حقوق کارگران پرداخت کنند، بیان داشت: در این بین انتقاداتی از شهرداری و پیمانکاران وجود دارد که پیش از این بارها گوشزد شده است که چرا شهرداری برای برگزاری مناقصات پیش‌بینی‌های لازم و برنامه زمان‌بندی شده ندارد و از طرف دیگر پیمانکاران باید براساس قرارداد فی‌مابین خود و شهرداری عمل کنند.

عضو شورای اسلامی شهر جهرم تصریح کرد: برخی از کارگران شهرداری هنوز از پیمانکاران قبلی طلبکار هستند در حالی که مدت‌ها قرارداد آن‌ها به پایان رسیده است که لازم است شهرداری در این موارد از ظرفیت‌های قانونی برای احقاق حق و مطالبات به حق کارگرها استفاده کرده و اجازه اجحاف در حق کارگران را ندهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول