اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

عده‌ای اقتصاددان طرح‌های شکسته خورده ۴۰ سال پیش غرب را در کشور پیاده می‌کنند

رئیس اندیشکده یقین گفت: عده‌ای افراد معلوم‌الحال به اصطلاح اقتصاددان طرح‌ها و برنامه‌هایی را که ۴۰ سال پیش در اقتصاد دنیای غرب با شکست مواجه شده در حال بازسازی و پیاده کردن آن در ایران هستند.

عده‌ای اقتصاددان طرح‌های شکسته خورده ۴۰ سال پیش غرب را در کشور پیاده می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسن عباسی تحلیل‌گر سیاسی و رئیس اندیشکدهٔ یقین در نشست بصیرتی که با حضور باشکوه مردم ولایتمدار دیار ۱۵ خرداد در حسینیه شهدای گمنام ورامین برگزار شد، اظهار داشت: مادران شهدا فرزندانی را  تربیت کردند که راه سیدالشهداء را در پیش گرفتند که حتی ما نمونه‌اش را در کربلا نمی‌توانیم پیدا کنیم.

وی گفت: جایگاه زن در نظام اسلامی والاست، مقام و منزلت زن آن نیست که بجای تربیت فرزند، خانه داری و همسر داری  برود راننده اتوبوس و یا راننده تریلی بشود.

عباسی تاکید کرد: فتنه چیز عجیبی نیست فقط باید چشم فتنه شکن داشته باشیم وقتی ماشین می خواهد در مه حرکت کند نیاز به چراغ روشن دارد و آن چراغ روشن همان چراغ مه شکن است، انسان هم باید چشم فتنه بینشش باز شود تا متوجه شود خیلی از چیزهایی که در اطراف او هست فتنه است.

رئیس اندیشکدهٔ یقین بیان داشت: امروز در دانشگاه های کشور یک سری حرفهای را به خورد دختران و پسران ما می دهند که در واقع افکار آنها را به نوعی شستشو می دهد که ریشه مناسب ندارد.

وی با بیان اینکه امروز در دانشگاه های ما مدیریت، جامعه شناس، اقتصاد شناس و فرهنگ لیبرالیسم شکل گرفته است، تاکید کرد: بجای زمانی که فرزندان ما در این دانشگاه ها سپری کنند می توانند از بهترین زندگی در سن ۲۰ الی ۳۰ سالگی است از آن برداشت و استفاده کافی ببرند، چرا که  سن ازدواج بالا رود آن وقت است که می فهمند چرا زودتر اقدام به ازدواج نکردند.

عباسی تصریح کرد: عده‌ای افراد معلوم‌الحال به اصطلاح اقتصاددان طرح‌ها و برنامه‌هایی را که ۴۰ سال پیش در اقتصاد دنیای غرب با شکست مواجه شده در حال بازسازی و پیاده کردن آن در ایران هستند.

این تحلیلگر سیاسی افزود: مردم بدانند عده ای که  کمرشان امروز زیر بار اقتصاد شکسته شده است ربطی به اسلام ندارد، بلکه مردم در انتخاب شان فرد مومن، متعهد، انقلابی و متعهد به دین و مردم کشوررا انتخاب کنند همانطور که در سوریه داعش را حذف کردند این جا هم شاهد اتفاقات خوبی خواهند بود.

رئیس اندیشکدهٔ یقین بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، اگر مردم و مسئولان بتوانند اقتصاد مقاومتی را پیاده کنند و کشوررا از جادوی دشمن خلاص کنند و آقایی سروری دلار را در کشور بشکنند هم با این کار مردم را نجات داده اند، برای بقیه دنیا امروز الگو می شوند چرا که دنیا امروز از دست دلار ذله شده است.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: ما برای اسلام و تمدن جهان اسلام پس از ظهور قیام کردیم قرار نیست مملکت را به دست کسانی بسپاریم که بگویند اسلام مرد، تا زمانی که فرهنگ ناب شهادت وجود دارد بی شک اسلام هم وجود دارد که برای زنده نگه داشتن اسلام و انقلاب اسلامی بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم کرده ایم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول