اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

انار ‌و هندوانه پرفروش‌های «شب یلدا» در میادین میوه

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به فروش 5 برابری انار و 10 برابری هندوانه در میادین میوه و تره بار در ایام منتهی به «شب چله»، گفت: این دو میوه پر فروش ترین میوه ها بوده است.

انار ‌و هندوانه پرفروش‌های «شب یلدا» در میادین میوه

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سید سعید را مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تهران با تاکید بر ارائه خدمات در تمامی میادین میوه و تره بار تا ساعت 8 دیشب، افزود: همان‌طور که قبلاً نیز اطلاع‌رسانی شده بود، 246 میدان و بازار میوه و تره بار به مناسبت شب چله تا ساعت 8 شب نسبت به خدمت‌رسانی به شهروندان و ارائه محصولات مورد نیاز به مشتریان اقدام کردند.

وی فروش این حجم از میوه و تره بار را طی 4 روز کم نظیر خواند و تاکید کرد: خوشبختانه تدارک لازم برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از مدت‌ها قبل پیش‌بینی شده بود و میادین میوه و تره بار با تمام امکانات و توان به شهروندان خدمات‌رسانی کرده و مایحتاج مصرفی آنها را تامین کردند.

گفتنی است، علاوه بر انار و هندوانه که با افزایش فوق‌العاده فروش رو به رو بودند، در طول برگزاری جشنواره یلدای 98، عرضه سایر محصولات از جمله میوه‌هایی همچون خرمالو، پرتقال، نارنگی، سیب قرمز و سیب زرد و همچنین مواد پروتئینی در میادین میوه و تره بار افزایش قابل ملاحظه‌ای داشت، چنانچه به عنوان نمونه، فروش ماهی از رشد حداقل 3 برابری برخوردار بود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول