اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سخنگوی دولت: همه مردم در سختی هستند

سخنگوی دولت گفت: امروز تمام مردم از کارگران و بازنشستگان گرفته تا کارمندان در سختی هستند.

سخنگوی دولت: همه مردم در سختی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، علی ربیعی سخنگوی دولت در مراسمی که به مناسبت شب یلدا بلندترین شب سال و به یاد شهدای ایران اسلامی در بهشت زهرا(س) برگزار شد پس از بازدید مجتمع عروجیان و سالن‌های تطهیر این سازمان و گفت‌وگو با پرسنل اظهار داشت: یک روز در زمان تصدی وزارتخانه رفاه و اجتماعی در این مکان حضور یافتم و صبحانه‌ای در جمع کارمندان عروجیان میل کردم و هر زمانی که به مساله‌ای برمی‌خورم آن روز خاطره انگیز را مرور می‌کنم.

وی با بیان اینکه متوجه سختی‌های کار شما هستم، ادامه داد: مردم با غم‌های خود نزد شما می‌آیند و باید اموات آن‌ها را تطهیر کنید و با وجود مشکلات بسیاری که دارید، شما تلاش‌گران و زحمت‌کشان در کمال آرامش و متانت و با روی گشاده و مهربانی با شهروندان داغدار مدارا و به آنان خدمات صادقانه و مهمی را ارائه می‌کنید.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در کشور شرایط سختی را می‌گذرانیم، اضافه کرد: با دردها و غم‌های خود غم مردم را کم می‌کنید و با روحیه‌ای مثال زدنی با همه توان به مردم خدمت می‌کنید که این نزد خداوند اجر و قرب دارد.

ربیعی با یادآوری اینکه با جنس خاص کار شما و مشکلات آن آشنا هستم، خاطرنشان کرد: همه با رنج نزد شما می‌آیند و در حالی که شما هم درد و رنج‌های کار و زندگی خود را دارید اما تلاش می‌کنید غم مردم را بشورید.

وی با بیان اینکه به نمایندگی از رئیس جمهور و هیات دولت به شما خداقوت و خسته نباشید می‌گویم، تصریح کرد: شما از طبقه‌ای هستید که درباره شما کمتر صحبت می‌شود و با توجه به سختی و زیان‌آور کار برخی کارمندان در بهشت زهرا(س) امیدوارم بتوانیم تمهیداتی در نظر بگیریم تا این شرایط را بهبود بخشیم.

سخنگوی دولت با تشکر از مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در تغییر شرایط کارمندان این مکان افزود: امروز تمام مردم از کارگران و بازنشستگان گرفته تا کارمندان در سختی هستند و شما نیز از این شرایط مستثنی نیستید و در دولت لحظه‌ای نیست که برای خروج از این وضعیت فکر نشود اما معتقدم این سال و شرایط می‌گذرد و وضعیت بهتری را تجربه خواهیم کرد.

ربیعی در پایان گفت: هرچقدر همه ما بهشت زهرا(س) را فراموش کنیم، اما این مکان فراموش نمی‌شود و به همین جهت رضایت از این مکان برای شهروندان بسیار مهم است.

در پایان از پرسنل برگزیده مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا(س) تقدیر شد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول