اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شرط شرکت در انتخابات داشتن شناسنامه است

معاون فرماندار گلپایگان گفت: در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و شرط نخست شرکت در انتخابات داشتن شناسنامه است که می‌تواند هویتی افراد را مشخص و از تخلفات انتخاباتی جلوگیری کند.

شرط شرکت در انتخابات داشتن شناسنامه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، ناصرعلی شاهرضایی بعد از ظهر امروز در کارگروه ثبت وقایع حیاتی، اظهار داشت: در شهرستان گلپایگان جمعیت بالای ۱۵ سال سن ۷۴ هزار و ۱۳ نفر هستند که ۶۸ هزار و ۷۵۲ نفر آن‌ها مراحل تکمیل دریافت کارت ملی هوشمند را انجام داده‌اند که نشان می‌دهد ۹۳ درصد جمعیت هدف مراجعه داشتند؛ گلپایگان در سطح استان اصفهان در زمینه صدور کارت ملی هوشمند در رتبه دهم قرار دارد.

رئیس ثبت احوال گلپایگان با بیان اینکه در هشت ماهه نخست امسال دو هزار و ۷۷۳ جلد شناسنامه تعویض شده و همچنین در همین فاصله ۲۳۷ جلد شناسنامه المثنی که ناشی از فقدان اول و دوم بوده صادر شده است، بیان داشت: امسال در شهرستان گلپایگان چهار درصد آمار طلاق نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: در هشت ماهه نخست امسال ۷۰۹ واقعه ولادت به ثبت رسیده است در حالی که سال گذشته در همین فاصله زمانی ۸۳۷ مورد آمار ولادت به ثبت رسیده است که امسال کاهش ۱۸ درصدی ولادت در گلپایگان را نشان می‌دهد.

شاهرضایی گفت: در هشت ماهه نخست امسال ۴۴۳ مورد واقعه فوت در شهرستان به ثبت رسیده است که نسبت به سال گذشته هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.

رئیس ثبت احوال گلپایگان با انتقاد از عدم همکاری خانه‌های بهداشت روستایی در اعلام آمار فوت به ثبت احوال، گفت: در ۸ ماهه نخست امسال ۳۴۶ مورد ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.

شرط شرکت در انتخابات  به همراه داشتن شناسنامه است

در ادامه سید حمیدرضا افتخاری با اشاره به اینکه ثبت احوال گلپایگان از لحاظ صدور کارت ملی هوشمند عملکرد خوبی داشته است، اظهار کرد: در ثبت و احوال گلپایگان رسوب کارت ملی وجود نداشت.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری گلپایگان گفت: در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و شرط  نخست شرکت در انتخابات داشتن شناسنامه است که می‌تواند هویت افراد را مشخص و از تخلفات انتخاباتی جلوگیری کند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول