اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فعالیت انتخاباتی مدیران خلاف قانون است

فرماندار بناب با تأکید بر ضرورت تعامل و همکاری ادارات و نهادها با همدیگر گفت: نباید برای هر موضوع کوچک بین دو اداره فرماندار وارد موضوع شود.

فعالیت انتخاباتی مدیران خلاف قانون است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، امین رفیعی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب تکریم ارباب رجوع را یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان و کارکنان ادارات عنوان کرد و اظهار داشت: طرح نیازها و مشکلات از سوی مسئولان از ساده‌ترین خواسته‌های مردم است که باید از سوی مسئولان و کارکنان ادارات به مردم احترام قائل شد و تا حد قانونی کار آنها را حل کرد و از تمام ظرفیت خود و ادارات خود برای حل مشکلات مردم قدم بردارند.

وی اضافه کرد: دشمنان در صدد این هستند که بین مردم و مسئولان نظام فاصله بیندازند از این رو وظیفه داریم با حل مشکلات و خواسته‌های مردم دشمنان را در این خصوص ناکام بگذاریم.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان بناب سپس با ارائه گزارشی از روند ثبت نام و بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بناب اظهار کرد: بنده روی سه کلید واژه تأکید دارم؛ افزایش مشارکت مردم در انتخابات، تأمین امنیت انتخابات که مسئولان نظامی، انتظامی و امنیتی کارهای خود را انجام می‌دهند و بالاتر از این‌ها که روی آن تأکید دارم، سلامت انتخابات است.

رفیعی خاطرنشان کرد: اجازه نخواهم داد اعمال و رفتار خلاف قانون از سوی داوطلبان، طرفداران نامزدها و برگزارکنندگان انتخابات صورت گیرد.

وی همچنین از ایجاد شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادگستری شهرستان بناب خبر داد و گفت: شعبه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در بناب تشکیل یافته و تمام مسائل مربوط به انتخابات رصد می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اولین کسی که به موضوع رسیدگی به تخلفات ورود خواهد کرد، خود بنده خواهم بود و هیچگونه کوتاهی نخواهد شد.

فرماندار بناب با بیان اینکه مسئولان ادارات مجاز به فعالیت انتخاباتی له یا علیه هیچ یک از نامزدهای انتخابات نیستند؛ اظهار امیدواری کرد که با کمک و همکاری مسئولان و مردم شهرستان شاهد برگزاری انتخاباتی شکوهمند و سالم در دوم اسفند ماه در شهرستان بناب خواهیم بود.

رفیعی هرگونه فعالیت انتخاباتی توسط مدیران و کارکنان ادارات را خلاف قانون اعلام و تصریح کرد: اگر مشخص شود کارمندی از دولت با دلایل و مستندات تخلفی انجام داده، بنده به عنوان فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات اولین نفری خواهم بود که با وی برخورد کرده و به شعبه رسیدگی به تخلفات ارجاع خواهد شد.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول