اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سرلشکر موسوی: اتحاد ایرانیان دشمن را سرنگون خواهد کرد

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دشمنی دشمنان ما در ۴۰ سال گذشته راه به جایی نبرده است، گفت: انسجام و اتحاد ایرانی‌ها در برابر دشمنان، سرانجام دشمن را دچار سرنگونی خواهد کرد.

سرلشکر موسوی: اتحاد ایرانیان دشمن را سرنگون خواهد کرد

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران شامگاه یکشنبه (1 دی ماه) در مراسم گرامیداشت شهدای ارامنه که در تالار ایوان شمس برگزار شد، با بیان اینکه به احترام ایثارگران، آزادگان، شهدا و خانواده‌های محترم ادیان توحیدی کشورمان تمام قد می‌ایستیم و کلاه از سر برمی‌داریم، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس تابلو‌یی بی‌نظیر از ارزش‌ها را به مردم جهان عرضه کرد و از اولین شهید ارامنه در پیرانشهر تا آخرین شهید در دفاع مقدس، هر کدام نقش تاثیرگذاری در این تابلوی‌ بی‌نظیر ایفا کردند.

وی افزود: نگاه پدرانه و‌ محبت‌آمیز مقام معظم رهبری به ارامنه، نشان‌دهنده احترام عمیق ایشان به هموطنان ارامنه است.

فرمانده کل ارتش با اشاره به دیدار سال گذشته خود با خانواده یکی از شهدای ارامنه، ادامه داد: همچنین با یکی از جانبازان آزاده ارمنی هم دیدار کردم. ایشان حقیقتاً خاطرات بسیار زیبایی داشتند. همان چند دقیقه خاطرات این جانباز آزاده، می‌تواند دست‌مایه ساخت چندین فیلم سینمایی منحصر بفرد شود.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه لهجه‌های شیرین و رفتار‌های محترمانه ارامنه در دفاع مقدس، هیچوقت از ذهن ما خارج نمی‌شود، گفت: علاوه بر عرصه رزم و مبارزه با دشمن، هموطنان ارامنه متخصصین و‌ صنعت‌گران بسیار خوبی در دوران دفاع مقدس بودند. هموطنان ارامنه در زمینه نگهداری و تعمیر ادوات موتوری بسیار خوب عمل می‌کردند.

فرمانده کل ارتش در پایان با بیان اینکه دشمنی دشمنان ما در ۴۰ سال گذشته راه به جایی نبرده است، گفت:  انسجام و اتحاد ایرانی‌ها در برابر دشمنان، سرانجام دشمن را دچار سرنگونی خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول