اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سریع‌ترین گلزنان تیم تراکتور چه بازیکنانی بودند؟

سریع‌ترین گل تراکتور در ثانیه 10 بازی به ثمر رسیده است.

سریع‌ترین گلزنان تیم تراکتور چه بازیکنانی بودند؟

خبرگزاری فارس در تبریز - فرهاد فرهادپور:  تیم مردمی و ریشه‌دار تراکتور نزدیک به نیم قرن در سطح اول فوتبال ایران حضور داشته و کارنامه این تیم سرشار از افتخارات زیادی است.

شاید برای طرفداران تیم تراکتور جالب باشد که بدانند سریع‌ترین و دیرترین گل زده این تیم به چه سالی تعلق داشته و در کدام بازی است.
 

سریع‌ترین گل‌زده تراکتور

سریع‌ترین گل زده تراکتور در سال 1372 در جام نقش جهان اصفهان در بازی مقابل استقلال به ثمر رسید.

شروع این بازی با تراکتور بوده و شاگردان واسیلی گوجا با چند پاس تک ضرب توپ را جلوی دروازه استقلال تهران رسانده و در حالی که تنها 10 ثانیه از شروع بازی نگذشته بود غلامحسین دین‌محمدی دروازه بابازاده دروازه‌بان استقلال را گشود.

این سریع‌ترین گل تراکتور در یک بازی غیررسمی است.
 

سریع‌ترین گل تراکتور بعد از دریافت گل

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ دسته 2 سال 1374 بازی حساس تیم‌های تراکتور با نساجی در قائم‌شهر با تساوی یک بر یک ادامه داشت. در دقیقه 86 بازی تیم نساجی قائم‌شهر به گل دوم دست یافت و بازیکنان این تیم خارج از میدان مسابقه در حال شادی با تماشاگران بودند که بازیکنان تیم تراکتور بازی را با سوت داور آغاز کرده و ناصر فراستی موفق شد دروازه خالی از دروازه‌بان تیم نساجی با شوتی از راه دور و 4 ثانیه بعد از سوت داور باز کند. این گل مورد قبول داور قبول شده و با اعتراض تماشاگران نساجی سبب شد که داور مسابقه در حالی که دقایقی از بازی و وقت‌های قانونی مانده بود، سوت پایان بازی را زند.
 

سریع‌ترین گل تراکتور در لیگ برتر

در لیگ دهم تیم تراکتور در بوشهر برابر شاهین این شهر به برتری 3 بر صفر دست یافت. در این بازی فرزاد حاتمی در ثانیه 20 موفق به باز کردن دروازه تیم میزبان شد. البته رسانه‌های وقت زمان این گل را دقیقه یک ثبت کردند. تماشاگران تراکتور این گل را در ثانیه بیستم بازی دانسته و به فرزاد حاتمی لقب فرزاد 20 ثانیه دادند و خود حاتمی هم معتقد بود گلش را در ثانیه شانزدهم زده است.
 

دیرترین گل زده تراکتور

تیم تراکتور در سال 94 با گل مهدی شریفی موفق شد تیم سپاهان را 2 بر یک مغلوب کند که این گل در دقیقه 94 برای تراکتور به ثمر رسید.

همچنین گل لی‌اروین به سپیدرود در سال 97، گل محمد نوری در جام حذفی برابر پدیده مشهد در سال 96، گل مهدی کیانی در لیگ به پدیده در بین دقایق 92 تا 93 به ثمر رسیده و جزو دیرهنگام‌ترین گل‌های تراکتور به شمار می‌روند.
 

 

دین‌محمدی: از ثانیه اول بازی برنامه داشتیم

غلامحسین دین‌محمدی در مورد سریع‌ترین گلی در که در تیم تراکتور و در ثانیه 10 به ثمر رساند، گفت: در آن سال‌ها واسیلی گوجا سرمربی تیم تراکتور برای تمام لحظات بازی برنامه داشت و یکی از تاکتیک‌های وی در شروع بازی بود تا حریف هنوز خودش را پیدا نکرده، بتوانیم گل را به ثمر رسانیم.

وی افزود: روی همین اصل در چند بازی در همان دقیقه نخست به گل دست یافتیم و در آن سال‌ها تراکتور به لحاظ بازی تاکتیکی و گروه زبانزد فوتبال کشور بود.
 

ناصر فراستی یکی از سریع‌ترین گل های تراکتور را بعد از دریافت گل تیمش به ثمر رسانده است.

 

وی گفت: سال 74 و در بازی مقابل نساجی بازیکنان تیم حریف در اواخر بازی به گل دست یافته و شانس صعودشان به لیگ دسته یک (لیگ برتر فعلی) افزایش یافت.

فراستی خاطرنشان ساخت: بازیکنان تیم نساجی در حال خوشحالی و تقسیم شادی‌شان با تماشاگران بود که فراموش کرده بودند که باید سریع به میدان باز گردند و ما در وسط زمین بازی را آغاز کرده و من از وسط زمین توپ را به سمت دروازه خالی نساجی شوت کردم که مورد قبول داور هم واقع شده و بازی با گل من 2 بر 2 شده و با همین نتیجه هم به پایان رسید.

انتهای پیام/40/60017/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول