اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دستکاری خودسرانه سیستم سوخت خودرو حادثه‌ساز است

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: سوخت گیری و دستکاری خودسرانه سیستم سوخت خودرو حادثه‌ساز بوده و عواقب خطرناکی خواهد داشت.

دستکاری خودسرانه سیستم سوخت خودرو حادثه‌ساز است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین مجتبی منتظری رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به خطر سوختگیری گازهای مایع خارج از جایگاه اظهار کرد: برخی با وارونه کردن سیلندر گاز مایع، اقدام به سوختگیری خودرو می کنند که با توجه به غیر اصولی بودن و خطرناک بودن این کار، عواقب خطرناکی خواهد داشت.

وی افزود: دستکاری در سیستمهای سوخت‌رسان به خصوص سیستم خودروهای گازسوز منجر به وقوع حوادث می‌شود.

منتظری با تاکید بر اینکه برخی حوادث و آتش‌سوزی‌ها در پی دستکاری تعمدی سیستم خودروهای گازسوز روی می‌دهد، تصریح کرد: تجربه نشان داده که در سال های گذشته نیز با سهمیه‌بندی بنزین، برخی از رانندگان به سمت استفاده از خودروهای گازسوز غیراستاندارد می‌رفتند.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه تغییر خودسرانه سیستمهای سوخت‌رسانی خودرو، عواقب خطرناکی در پی دارد.

منتظری رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین بیان کرد: برخی افراد سودجو، مخازن ال پی جی یا سی ان جی دست‌ دوم که باید اسقاط شود را پس از رنگ‌آمیزی به عنوان سیستم های گازسوز کم‌کارکرد به فروش می‌رسانند.

وی از شهروندان خواست برای نصب مخازن گاز در خودرو حتما به مراکز مجاز مراجعه کنند تا شاهد حوادث غیرمترقبه و انفجار نباشیم.

پایان پیام.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول