اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

14 دستگاه در مقابله با آلودگی هوا نقش دارند

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه شهرداری مسؤول پیگیری کیفیت بنزین نیست، گفت: 14 دستگاه در مقابله با آلودگی هوا نقش دارند که سهم شهرداری از همه کمتر است.

14 دستگاه در مقابله با آلودگی هوا نقش دارند

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه افتتاح ایستگاه مترو مولوی درباره آلودگی هوا در پایتخت اظهار داشت:به نظرم باید برای مقابله با این موضوع راهکارهای اساسی‌تری را اجرا کرد.

وی بیان داشت: شهرداری تهران در مقایسه با دستگاه‌های مسئول دیگر که حدود 14 مورد هستند نقش کمتری در مقابله با آلودگی هوا دارند، ولی با این وجود شهرداری تلاش کرده اقدامات موثری را برای کمک به شهروندان داشته باشد که توسعه حمل و نقل عمومی از جمله این راهکارها است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه ایستگاه متروی مولوی در خط 7 قرار دارد، بیان داشت: روازنه بیش از 65 هزار نفر از این خط جهت رفت و آمد خود استفاده می‌کنند که راه‌اندازی ایستگاه‌های جدید کاهش ترافیک نقش مهمی را دارد.

حجت در پاسخ به این پرسش که کیفیت بنزین چقدر در آلودگی هوا نقش دارد و آیا شهرداری نیز در این زمینه پیگیری انجام داده یا خیر، خاطرنشان کرد: شهرداری مسئول پیگیری کیفیت بنزین نیست و نقش هر دستگاه در مقابله با آلودگی هوا کاملا مشخص است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول