اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نوزاد عجول آمبولانس را برای تولد انتخاب کرد

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: مادر 42 ساله، نوزاد خود را در آمبولانس اورژانس هیدج به دنیا آورد.

نوزاد عجول آمبولانس را برای تولد انتخاب کرد

جواد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد:  مادر 42 ساله، نوزاد خود را در آمبولانس اورژانس هیدج به دنیا آورد که به علت شرایط اورژانسی توسط همراهان به پایگاه فوریت‌های پزشکی هیدج مراجعه و درخواست کمک کرده بودند.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان درباره جزییات ماموریت اورژانس افزود: بلافاصله کارکنان اورژانس هیدج اقدامات اورژانسی پیش بیمارستانی را انجام و پس از هماهنگی با مرکز عملیات، این مادر باردار را برای زایمان و ادامه درمان آماده انتقال به بیمارستان کردند. 

سخنگوی اورژانس استان  زنجان بیان کرد: در حالی که این مادر باردار تحت نظر نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شد، با آغاز درد و فرا رسیدن زمان زایمان، نوزاد خود را در آمبولانس فوریت‌های پزشکی و در مسیر بیمارستان بوعلی خرم‌دره به دنیا آورد.

مرادی افزود: حال عمومی مادر و نوزاد دخترش که دومین فرزند وی است مساعد بوده و پس از زایمان و اقدامات درمانی اورژانسی به بیمارستان بوعلی خرم‌دره منتقل شده‌اند.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول