اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

میزان صادرات نفت در لایحه بودجه 99 دقیق و کارشناسی است

سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه اعلام کرد:‌ برآورد میزان صادرات نفت و قیمت آن در لایحه بودجه ۹۹ بر اساس واقعیات و پیش‌بینی‌های دقیق کارشناسی و فنی انجام شده است.

میزان صادرات نفت در لایحه بودجه 99 دقیق و کارشناسی است

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان برنامه و بودجه به اظهارات منتشر شده از مژگان خانلو سخنگوی ستاد بودجه این سازمان‌ در برخی رسانه‌ها واکنش نشان داد، عنوان کرد: سخنان وی در رابطه با میزان صادرات نفت خام در سال جاری و لایحه بودجه سال 99 تحریف و تقطیع شده است. در تمام مصاحبه‌ها و نوشتارها به صراحت عنوان شده است که آمار واقعی صادرات نفت خام در سال جاری کاملاً متفاوت از آمار و ارقام انتشار یافته در جراید است و ثبات بازار ارز در ماه های سال جاری گواه این ادعا است.

 مژگان خانلو تاکید کرده است:‌ تمام ارکان نظام در تلاش برای مقابله با آثار تحریم‌ها و خنثی کردن اقدامات و کارشکنی دشمنان در فروش و صادرات نفت خام بوده و هستند و قطعاً نتایج این تلاش های همه جانبه اهداف پیش بینی شده را محقق خواهد کرد.

سخنگوی ستاد بودجه گفته است: تردیدی نیست که پیش‌بینی های دولت در لوایح بودجه سالانه در انتظارات جامعه تاثیر خواهد گذاشت و هر چه به واقعیت نزدیک باشد، که هست، باعث ایجاد امید آفرینی واقعی و انگیزه برای فعالان اقتصادی خواهد شد.

خانلو همچنین با رد برخی اخبار منتسب به وی درباره میزان صادرات نفت در سال جاری و ادعای غیرواقعی بودن برآورد صادرات و قیمت نفت در سال آینده تاکید کرد: برآورد میزان صادرات نفت و قیمت آن در لایحه بودجه ۹۹ بر اساس واقعیات و پیش‌بینی‌های دقیق کارشناسی و فنی انجام شده است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول