اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سخنگوی ذوب آهن: نهایی شدن حضور ابراهیم زاده صحت ندارد/تکلیف بازیکنان با سرمربی جدید مشخص می شود

سخنگوی باشگاه ذوب آهن خبرهای مطرح شده مبنی بر نهایی شدن حضور منصور ابراهیم زاده در این تیم را رد کرد.

سخنگوی ذوب آهن: نهایی شدن حضور ابراهیم زاده صحت ندارد/تکلیف بازیکنان با سرمربی جدید مشخص می شود

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط باشگاه ذوب‌آهن پس از جدایی علیرضا منصوریان از این تیم اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت باشگاه روال عادی پیش می‌رود و ما با علیرضا منصوریان به گونه‌ای جدا شدیم که مشکلی بین ما نبود و از او تشکر می‌کنم. منصوریان یک مربی اخلاق‌مدار است و امیدوارم که هر جا می‌رود موفق باشد.

وی افزود: هیأت مدیره و کمیته فنی ما در حال بررسی گزینه‌های داخلی و خارجی برای انتخاب سرمربی هستند و سعی‌مان بر این است که تا پایان هفته سرمربی را انتخاب کنیم. 

سخنگوی ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود منصور ابراهیم‌زاده به نیمکت این تیم نزدیک شده، تأکید کرد: اصلاً چنین چیزی نیست او شاید جزو گزینه‌های ما باشد اما اصلاً هیچ گزینه‌ای فعلاً نهایی نشده و نمی‌دانم خبر نهایی شدن حضور ابراهیم‌زاده در ذوب‌آهن را چه کسانی پخش می‌کنند. ما 6 گزینه داریم که با پیگیری‌های کمیته فنی و هیأت مدیره یک نفر انتخاب می‌شود. ما به دنبال بالاتر شدن کیفیت تیم هستیم نه پایین آمدن و می‌خواهیم به امید خدا نیم‌فصل دوم رویایی داشته باشیم. 

جمشیدی همچنین در خصوص جدایی باکر بازیکن نیجریه‌ای این تیم افزود: خوشبختانه شب گذشته با تلاش آقای محمدی مدیرعامل باشگاه جدایی این بازیکن قطعی شد که من جا دارد از مدیرعامل‌مان به خاطر تلاشی که کرد تا کمترین ضرر به باشگاه وارد شود تشکر کنم، قرارداد 440 هزار دلاری باکر که دو ساله با صد هزار دلار به پایان رسید. آن یکی بازیکن خارجی‌مان هم به زودی تعیین تکلیف می‌شود و امیدوار هستیم که از این به بعد چنین بازیکنان بی‌کیفیتی به فوتبال ایران نیایند چرا که وجود چنین بازیکنانی باعث ایجاد دردسر می‌شود در حالی که ما بازیکنان ایرانی خوبی داریم که با حضور این بازیکنان بی‌کیفیت خارجی در روحیه آنها هم اثر می‌گذارد. 

وی افزود: ما نمی‌خواهیم تصمیمات احساسی بگیریم و نباید با دیدن فیلم به جذب بازیکن خارجی اکتفا کنیم و باید کیفیت بازیکنان در تمرینات بررسی شود. 

وی همچنین در خصوص اینکه گفته می‌شود میلاد فخر‌الدینی و دو، سه بازیکن دیگر ذوب‌آهن درخواست جدایی داده‌اند، گفت: میلاد فخرالدینی به صراحت از ما درخواست جدایی نکرده ولی ما تصمیم‌گیری در مورد بازیکنان را منوط به تصمیم‌گیری سرمربی جدید گذاشته‌ایم. 

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن همچنین در ارتباط با دانیال اسماعیلی‌فر که از تیم‌های مطرح لیگ پیشنهاد دارد،‌ تصریح کرد: او مشتریان زیادی دارد اما همان‌طور که تأکید کردم در ذوب‌آهن به دنبال بالا بردن کیفیت هستیم و نمی‌خواهیم بازیکنان باکیفیت‌مان را از دست بدهیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول