اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اردوی تیم ملی قایقرانی در قُرُقِ گیلانی‌ها

۱۷ ورزشکار گیلانی در ماده‌های مختلف به اردوی تیم‌های ملی قایقرانی کشورمان دعوت شدند.

اردوی تیم ملی قایقرانی در قُرُقِ گیلانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دور جدید اردوهای تیم ملی قایقرانی کشورمان در دو بخش مردان و بانوان در ماده‌های مختلف آغازشده و ورزشکاران گیلان با ۱۷ تن، سهم بسزایی در این اردوها دارند.

دعوت ۷ گیلانی به اردوی تیم ملی آب‌های آرام

اردوی تیم ملی آب‌های آرام مردان و بانوان در دو بخش کایاک و کانو از دوم دی‌ماه در دریاچه آزادی آغاز شد؛ اردوی بانوان زیر نظر مهسا مجللی به‌عنوان مربی تا ۲۶ دی‌ماه به طول می‌انجامد ولی در سوی مقابل اردوی تیم ملی مردان زیر نظر ایرج اقلیمی به‌عنوان مربی قرار است پس از یک هفته به جزیره قشم منتقل‌شده و تا بیست و ششم دی‌ماه به طول خواهد انجامید.

پیمان قویدل و علی آقامیرزایی از گیلان به همراه احمدرضا طالبیان از اصفهان، امید احمدی از زنجان، امین بوداغی از مازندران و علیرضا جهان‌نما و علی مولایی از تهران در بخش کایاک و عادل مجللی از گلستان و علی اجاقی از کرمانشاه در بخش کانوکانادایی قایقرانان دعوت‌شده به این مرحله از اردو هستند.

در بخش بانوان نیز الناز شفیعیان و مهسا آذری از گیلان به همراه کیانا کمال زاده و مینا عبدالهی از هرمزگان، گلناز غضنفریان از مازندران و سمن سلطانی از تهران در بخش کایاک و زیبا سماک حرفه، پریسا محمدزاده و آتنا رئوفی از گیلان به همراه مریم شورگشتی و مائده شورگشتی از تهران و مهسا کهنسال از خوزستان در بخش کانوکانادایی قایقرانان دعوت‌شده به این مرحله از اردو هستند.

دعوت ۶ گیلانی به اردوی تیم ملی کایاک زیر ۲۳ سال مردان

هشتمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان آقایان از دوم دی‌ماه زیر نظر انوش عباسی به‌عنوان مربی و رضا رئیسی به‌عنوان دستیار مربی در دریاچه آزادی تهران آغاز شد؛ این اردو در راستای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا ۲۰۲۰ بوده و تا ۲۶ دی‌ماه به طول می‌انجامد.

ایلیا نادرنژاد، مهرشاد تنهایی و مازیار یگانه از گیلان به همراه علی طاهری و امیررضا آهنگربهان از مازندران، کیان محمودزاده، پارسا امیدوار و بردیا پارسا محتشم از تهران و امیررضا دادو از کیش در رده سنی جوانان و امیر آقامیرزایی، محمدرضا صیاد مؤمن و علی محمدزاده از گیلان به همراه فربود کیانی، امیرنظام مطلبی، محمد میرزایی و پوریا ابوطالبی از تهران و میلاد اسدنیا از خوزستان در رده سنی زیر ۲۳ سال نفرات دعوت‌شده به اردوی تیم ملی کایاک مردان هستند.

دعوت ۳ گیلانی به اردوی تیم ملی روئینگ مردان و بانوان

یازدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بانوان از دوم دی‌ماه به میزبانی دریاچه آزادی تهران زیر نظر سولماز عباس به‌عنوان مربی و هما خاتمی به‌عنوان کمک‌مربی آغاز شد.

هانیه خورسند و نازنین ملایی از گیلان در بخش سنگین‌وزن بانوان به همراه شکیبا وقوفی از تهران، زینب نوروزی از زنجان و کیمیا زارعی از همدان در بخش سبک‌وزن بانوان نفرات دعوت‌شده به اردوی تیم ملی روئینگ بانوان هستند.

اردوی تیم ملی روئینگ مردان نیز زیر نظر افشین فرزام به‌عنوان سرمربی و فرزین رضایی به‌عنوان دستیار مربی از هفتم دی‌ماه در دریاچه آزادی آغاز می‌شود؛ امیرحسین محمودپور از گیلان به همراه میلاد اله وردیان و عاقل حبیبیان از آذربایجان غربی، سیاوش سعیدی خرایم از تهران و بهمن نصیری از زنجان نفرات دعوت‌شده به اردوی تیم ملی روئینگ مردان هستند.

اردوی تیم ملی روئینگ در دو بخش مردان و بانوان در راستای حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزارشده و تا بیست و ششم دی‌ماه به طول می‌انجامد.

دعوت عیوضی به اردوی تیم ملی پاراکانو مردان

اردوی تیم ملی پاراکانو در دو بخش مردان و بانوان زیر نظر مسعود مهدوی نیا به‌عنوان مربی تیم ملی معلولین و محمدرضا محسنی مربی بدن‌ساز از دوم دی‌ماه به میزبانی دریاچه آزادی تهران آغازشده و تا ۲۶ دی‌ماه به طول می‌انجامد.

نادر عیوضی از گیلان به همراه امین آغنده از البرز، اسلام جاهدی از هرمزگان و مسعود قیصری از تهران در بخش مردان و شهلا بهروزی راد از کرمانشاه، رؤیا سلطانی از زنجان و سارا عبدالملکی از تهران در بخش بانوان نفرات دعوت‌شده به اردوی تیم ملی پاراکانو هستند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول