اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اعزام 2 کودک زنجانی به مسابقات چرتکه بین‌المللی «تایلند»

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: «سارا امینی» و «آریا مهدیلو» از زنجان به مسابقات چرتکه بین‌المللی «تایلند» اعزام شدند.

اعزام 2 کودک زنجانی  به مسابقات چرتکه بین‌المللی «تایلند»

علیرضا نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، دینی، علمی و ادبی برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در حال اجرا دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به فعالیت ۲۹ مرکز این کانون شامل ۱۷ مرکز فرهنگی و هنری ثابت، ۱۱ کتابخانه سیار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: استقبال از فعالیت این مراکز کانونی بالاست و خوشبختانه ارائه آموزش‌های لازم موجب موفقیت اعضای کانون در عرصه‌های مختلف شده است.

وی با اشاره به اینکه در نتیجه تلاش مربیان کانونی دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان به مسابقات بین‌المللی محاسبات ذهنی با چرتکه اعزام شدند، تصریح کرد: این مسابقات بین‌المللی در کشور «تایلند» در حال برگزاری است.

نوری گفت: «سارا امینی» و «آریا مهدیلو» دو عضو مراکز کانون استان، دهه اول دی‌ماه امسال با مشارکت موسسه کودکان هوشمند زنجان در مسابقات بین‌المللی چرتکه رقابت خواهند کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان تصریح کرد: «سارا امینی» عضو مرکز فرهنگی‌ هنری شماره 2 و «آریا مهدیلو» عضو مرکز علمی فرهنگی علوم و نجوم برای نوزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی محاسبات ذهنی با چرتکه در تایلند شرکت می‌کنند.

لازم به ذکر است کانون استان با همکاری موسسه کودکان هوشمند از هفت سال پیش محاسبات ذهنی با چرتکه را در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری استان زنجان آغاز کرده  و صدها کودک و نوجوان زنجانی در این کارگاه‌ها شرکت می‌کنند.

گفتنی است، سال قبل نیز دو عضو کانون «پرستش کرمی زرندی» از مرکز علوم و نجوم و «سارا امینی» از مرکز فرهنگی هنری شماره 2 که در کارگاه‌های چرتکه مراکز کانون حضور مستمر داشته‌اند موفق به کسب عنوان قهرمانی در هجدهمین دوره مسابقات جهانی «محاسبات ذهنی با چرتکه» مالزی شدند.

انتهای پیام/73005/ق/30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول