اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

حمایت بیشتر نمایشگاه «ایران ساخت» از مدارس دولتی و غیرانتفاعی

رئیس هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی «ایران‌ساخت» گفت: در حال ارائه تمهیداتی هستیم که بتوانیم حمایت‌های بیشتری از آ‌موزش و پرورش و مدارس دولتی و غیرانتفاعی داشته باشیم که آنها هم بتوانند از محصولات ارائه شده در نمایشگاه ایران‌ساخت بهره‌مند شوند.

حمایت بیشتر نمایشگاه «ایران ساخت» از مدارس دولتی و غیرانتفاعی

پیمان صالحی رئیس هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی «ایران‌ساخت» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره چگونگی استقبال بازدیدگنندگان و میزان فروش در هفتمین نمایشگاه ایران ساخت اظهار داشت: بعد از ۶ دوره‌ای که سپری کردیم سیستم فنی، مالی و کارگزاری ما در کارشان زبده‌ شده‌اند و کار را به خوبی انجام دادند؛ امسال نمایشگاه با نظم خیلی خوبی برگزار شد. 

* ارائه بیش از 2 هزار لوازم جانبی در نمایشگاه ایران‌ساخت

وی افزود: امسال بیش از ۹ هزار محصول و بیش از ۲ هزار لوازم جانبی در نمایشگاه ایران ساخت ارائه شد و بیش از ۳۵۰ شرکت حضور داشتند و تا این لحظه بیش از  ۲ هزار میلیارد تومان پیش فاکتور صادر شده ا ست. 

رئیس نمایشگاه ایران ساخت خاطرنشان کرد: هر سال بخشی از پیش‌فاکتورها قطعی می‌شود، در حال حاضر نمی‌توانیم درباره فروش صحبت کنیم چون پیش‌ فاکتورها به تازگی صادر شده است و به سمتی می‌رویم که باید قراردادها منعقد شود و دانشگاه‌ها پول را پرداخت کنند که در واقع صدور پیش‌فاکتورها تا اردیبهشت‌ ماه صورت می‌گیرد.

* فعالیت دائمی نمایشگاه ایران‌ساخت

صالحی گفت: یک سال است که نمایشگاه به صورت دائمی به فعالیت خود ادامه می‌دهد یعنی این نمایشگاه تا نمایشگاه سال بعد  ادامه دارد و خرید و فروش محصولات انجام می‌شود و سایت باز است و محصولات جدید نیز ثبت می‌شوند، ۴ روز محصولات را به نمایش می‌گذاریم که دیدار بصری داشته و اثرگذار باشند، بنابراین مطمئن باشید این ۲ هزار میلیارد فروش خیلی بیشتر خواهد شد و به حداقل دو برابر پیش‌فاکتورها خواهد رسید. 

وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم علاوه بر تمام سازما‌ن‌هان،‌ دانشگاه‌ها،‌ مراکز علمی،‌ دانشگاه‌ آزاد و دانشگاه علمی و کاربردی  تمام تجهیزات آزمایشگاهی و دانشگاهی را بر سر میزی که دانشجویان بر روی آن نشسته‌‌اند برسانیم و دیگر مهم نیست که این بخش خصوصی یا دولتی است. 

* حمایت‌های بیشتر از مدارس دولتی و غیرانتفاعی 

رئیس نمایشگاه ایران ساخت در مورد اتفاق خاصی که امسال در هفتمین نمایشگاه ایران ساخت رخ داده است اظهار داشت: هم مراکز دولتی و هم مراکز خصوصی دانشگاه‌ علمی و کاربردی می‌توانند از تخفیف‌های ۱۰ تا ۵۰ درصدی که در نمایشگاه در نظر گرفته شده استفاده کنند شامل دانشگاه غیرانتفاعی هم می‌شود و در حال حاضر سعی در ارائه تمهیداتی داریم که بتوانیم حمایت‌های بیشتری از آموزش و پروش و مدارس دولتی و غیرانتفاعی داشته باشیم که آنها هم بتوانند از محصولاتی که در نمایشگاه ارائه می‌شود خرید انجام دهند، 

صالحی گفت: با وزیر آموزش و پرورش هم جلسه‌ای درباره نحوه حمایت از آموزش و پرورش داشتیم که به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول