اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خانه‌های ورزش کودکان در کشور راه‌اندازی می‌شود

مدیر کل امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان از تاسیس خانه‌های ورزش کودکان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: دستورالعمل تاسیس این خانه‌ها در دست تدوین است.

خانه‌های ورزش کودکان در کشور راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، افشین داوری پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از تدوین سامانه ثبت الکترونیکی امور باشگاه‌ها خبر داد و اظهار کرد: داشتن نظم و انسجام و یک آمایش کلی از باشگاه‌ها در سراسر کشور امری ضروری و ارزشمند است.

مدیرکل امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: داده‌های قوی و دقیق برنامه‌ریزی‌های استراتژیک را رقم خواهد زد، از همین رو به زودی این سامانه در سراسر کشور فعال و این طرح اجرایی خواهد شد. 

داوری با بیان اینکه داشتن نظم و انسجام و یک آمایش کلی از باشگاه‌ها در سراسر کشور امری ضروری و ارزشمند است، افزود: داده‌های قوی و دقیق برنامه‌ریزی‌های استراتژیک را رقم خواهد زد. 

وی با اشاره به اینکه آئین ‌نامه‌های تخصصی تاسیس باشگاه‌ها نیز تدوین شده و در حال ارسال به استان‌ها است، گفت: هم اکنون برخی استان‌ها این آیین‌نامه را دریافت کرده‌اند و به زودی در سراسر کشور این دستورالعمل را ابلاغ خواهیم کرد.

داوری یکپارچه‌سازی در همه رشته‌ها را امری مهم دانست و افزود: تمامی کانون‌های والیبال و مدارس فوتبال نیز حتما باید به عنوان باشگاه ثبت شوند تا زیر مجموعه قوانین باشگاهی قرار گیرند. 

مدیر کل امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان همچنین از تاسیس خانه‌های ورزش کودکان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: دستورالعمل تاسیس این خانه‌ها در دست تدوین است. 

وی در مورد متراژ باشگاه‌ها نیز با بیان اینکه حداقل متراژ باشگاه‌ها نباید کمتر از ۱۵۰ متر باشد تصریح کرد: تنها در مواردی که متراژ تخصصی ذکر شده باشد، می‌توان خلاف این قانون عمل کرد. 

داوری در پایان از برگزاری همایش تندیس باشگاه‌داری در وزارت ورزش و جوانان تا پایان سال جاری خبر داد و ابراز امیدواری کرد: باشگاه‌های استان زنجان نیز جزو دریافت کنندگان این تندیس باشند. 

گفتنی است، باشگاه اکسیر بانوان از زنجان در سال گذشته موفق به دریافت تندیس کشوری باشگاه‌داری در این همایش شد. 

انتهای پیام/۷۳۰۰5/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول