اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ثبات در قیمت لوازم خانگی/ کالا در بازار هست، مردم قدرت خرید ندارند

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی شهرکرد گفت: در حال حاضر رشد قیمت در بازار لوازم خانگی متوقف شده است و حتی در برخی محصولات داخلی کاهش قیمت وجود دارد.

ثبات در قیمت لوازم خانگی/ کالا در بازار هست، مردم قدرت خرید ندارند

جمشید کلاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: قیمت لوازم خانگی در بازار روند نزولی داشت اما با افزایش قیمت دلار مجددا شاهد رشد قیمت‌ این اقلام هستیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی شهرکرد با اشاره به اینکه افزایش قیمت لوازم خانگی ارتباطی با اصلاح قیمت بنزین ندارد، افزود: از چند روز قبل از بحث سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت آن شاهد رشد قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی بودیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر رشد قیمت در بازار لوازم خانگی متوقف شده است و حتی در برخی محصولات داخلی کاهش قیمت وجود دارد.

کلاهی با تاکید بر اینکه نمی‌توان درمورد بازار لوازم خانگی پیش‌بینی کرد، افزود: قیمت لوازم خانگی مستقیما به نوسانات قیمت دلار وابسته است کما اینکه از اواخر شهریورماه به بعد که قیمت دلار روند کاهشی داشت، قیمت لوازم خانگی خارجی نیز کاهش داشت.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی شهرکرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت اجناس در بازار خوب است، اما با توجه به بحث گرانی و وضعیت اقتصادی مردم، بازار رونق چندانی ندارد، قبلا مردم بیشتر خرید می‌کردند اما الان اگر نیاز مبرمی داشته باشند خرید می‌کنند.

انتهای پیام/68020/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول